ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Όταν αυτός ο 24χρονος, ο Ste Walker από το Halifax της Αγγλίας έκανε
εμετό 20-30 φορές τη μέρα τον Ιούνιο του 2012, ήξερε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την υγεία του. Μετά όμως δέχτηκε ένα χτύπημα στο rugby που τα άλλαξε όλα.

Πέρασε πολύ καιρό στο νοσοκομείο αφού οι γιατροί βρήκαν ότι πάσχει από την ασθένεια του Crohn. Είναι μία χρόνια πάθηση που προκαλεί λοιμώξεις σε όλο το πεπτικό σύστημα. Τα τελευταία χρόνια έχει υποβληθεί σε πάνω από 80 επεμβάσεις, κατά τις οποίες του αφαίρεσαν το μολυσμένο έντερο σιγά σιγά.

Σαν αποτέλεσμα θεωρείται ανάπηρος. Βέβαια επειδή δεν μοιάζει με ανάπηρο, πρέπει συνεχώς να δικαιολογείται όταν χρησιμοποιεί πάρκινγκ για ανάπηρους ή τουαλέτες.

«Οι άνθρωποι κρίνουν πολύ εύκολα πλέον, επειδή μοιάζω φυσιολογικός και μιλάω φυσιολογικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα… αν με δουν πιο καλά ή αν θελήσουν να με μάθουν, θα καταλάβουν σύντομα τι αντιμετωπίζω…»

«Δεν μπορώ να φάω κανονικά. Έχω ένα μηχανισμό που με συντηρεί με κάτι που λέγεται TPN, καθώς το στομάχι μου δεν δουλεύει σωστά»


«Όλα τα φάρμακα που παίρνω, τα παίρνω ενδοφλέβια. Από τη μία τουλάχιστον μπορώ να παίρνω φάρμακα. Βέβαια όμως έχει και τα αρνητικά του. Μία από τις αρτηρίες που περνάει από το συκώτι μου έχει φράξει. Τα νεφρά μου δεν είναι και σε καλή κατάσταση και συνεχώς αφυδατώνομαι.»

«Οπότε την επόμενη φορά που θα μου πει κάποιος «μου φαίνεσαι μια χαρά εμένα, γιατί χρησιμοποιείς αυτήν την τουαλέτα ή αυτό το πάρκινγκ;» απλά σταματήστε και σκεφτείτε πως απλά θέλω να νιώθω φυσιολογικός και να είμαι καλά. Δεν με ξέρεις και δεν έχεις το δικαίωμα να με κρίνεις. »


Δυνατά λόγια από έναν πολύ δυνατό άνθρωπο. Δεν τα παρατάει και προσπαθεί να δώσει κουράγιο και σε άλλους που έχουν την ίδια πάθηση με τα λόγια του. 


Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top