ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Σε κλίμα οδύνης και σπαραγμού κηδεύτηκε η 32χρονη εφοριακός, Δώρα Ζέμπερη που δολοφονήθηκε στο Β’ Νεκροταφείο.


«Όποιος κι αν είναι, ορκίζομαι ότι θα τον σκοτώσω», ήταν η μοναδική φράση που κατάφερε να πει η Κωνσταντίνα, η μικρή αδερφή της 32χρονης, η οποία ξέσπασε την οργή της και εναντίον του πατέρα της, στον οποίο φώναξε: «Αλήτη, εσύ την “έφαγες”. Γιατί ήρθες στην κηδεία;».
«Δώρα μου, θα τον σκοτώσω», κραύγασε και ο πατέρας της 32χρονης, τη στιγμή που το φέρετρο έβγαινε από την εκκλησία.

Η Δώρα ετάφη λίγα μέτρα από το σημείο όπου ξεψύχησε. Σε μικρή απόσταση και ο τάφος του αγαπημένου της, Γιάννη Καυκιά. Του 33χρονου που σκοτώθηκε σε εργατικό δυστύχημα τον περασμένο Μάιο. Το θάνατό του, η Δώρα Ζέμπερη δεν μπόρεσε να τον ξεπεράσει.

Την άτυχη Δώρα αποχαιρέτησαν και οι συνάδελφοί της από την Α’ ΔΟΥ Πειραιά όπου εργαζόταν. Οι άνθρωποι που τη γνώρισαν, την αγάπησαν, δούλεψαν μαζί της. Όλοι ήταν εκεί για το στερνό αντίο.

«Εμφύλιος» της κόρης με τον πατέρα

«Κόρη μου, κορούλα μου, σε έχασα, πιάστε το δολοφόνο, θα τον κάνω κομμάτια», φώναζε ο πατέρας της άτυχης Δώρας την ώρα της κηδείας.

Ωστόσο, τα λεγόμενά του προκάλεσαν την οργή της αδελφής της νεκρής κοπέλας που φώναζε: «Πάρτε τον από εδώ. Αλήτη, εσύ την “έφαγες”. Έχεις το θράσος να έρχεσαι στην Εκκλησία;».
Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η αδελφή της άτυχης 32χρονης Δώρας, Κωνσταντίνα ξεσπούσε εναντίον του πατέρα τους, αφού λίγες ώρες νωρίτερα είχε ανεβάσει στο Facebook μια ανάρτηση με τις δηλώσεις του πατέρα τους έξω από το νεκροταφείο, γράφοντας:

«Αίσχος, φτου σου ξεφτίλα, αυτός δεν είναι πατέρας, είναι τέρας. Χρόνια τώρα δεν είχαμε καμία σχέση και η αδελφή μου πλήρωνε τα χρέη του και βοηθούσε σε όλα στο σπίτι μας», έγραψε, ενώ σε νεότερη ανάρτησή της ευχαριστεί για τη συμπαράστασή τους τούς χρήστες του Facebook και τους καλεί να βοηθήσουν να βρεθεί ο δολοφόνος της αδελφής της.

«Η γυναίκα μου φταίει για όλα»

«Η γυναίκα μου φταίει για όλα. Αν ήμουν εγώ στο σπίτι, τίποτα δεν θα γινόταν. Έλεγχα τα παιδιά πάντα πού ήταν. Δούλεψα σκληρά για τα παιδιά μου, μέρα - νύχτα. Η Κωνσταντίνα αν με κατηγορεί, δεν ξέρει πράγματα για τη μητέρα της», δήλωσε ο πατέρας της άτυχης Δώρας.


«Με τον Γιάννη μίλαγα συνέχεια. Τη Δώρα και τον Παναγιώτη δεν τα άφηνε η γυναίκα μου να μου μιλάνε. Αν το παιδί μου είναι στο χώμα, είναι εξαιτίας της γυναίκας μου. Δεν άφηνε τα παιδιά να μου μιλάμε για να μπορώ να τα προστατεύσω. Δεν θα αφήσω πέτρα που να μη σηκώσω για να μη βρω ποιος σκότωσε το παιδί», πρόσθεσε.

«Ήταν μάνα για τα παιδιά μου»

Η μητέρα των δύο κοριτσιών, σε δηλώσεις της στις κάμερες, ανέφερε: «Ήταν μάνα για τα παιδιά μου. Η δεύτερη μάνα μας, έτσι τη λέγανε. Πιστεύω ότι το παιδί μου το σκότωσαν όχι για να το κλέψουν. Ήταν στημένο το έγκλημα. Την είχαν παρακολουθήσει. Το παιδί αυτό δεν ήταν ποτέ μόνο του. Μόνο όταν πήγαινε στο νεκροταφείο. Οι συνεργάτες της στη δουλειά πρέπει να ήταν οι τελευταίοι που την είδαν ζωντανή».

Τι εξετάζει η Αστυνομία

Από εκεί και πέρα, προσωπικά κίνητρα, επίθεση ψυχοπαθούς, ακόμη και το ενδεχόμενο της ληστείας μετά φόνου βλέπουν τα στελέχη του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής πίσω από την άγρια δολοφονία της 32χρονης Δώρας Ζέμπερη, μέσα στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών.

Η άτυχη κοπέλα δέχθηκε τουλάχιστον 14 μαχαιριές στο στήθος, στην πλάτη, στην κοιλιακή χώρα, έφερε αμυντικά τραύματα στα χέρια και στο πρόσωπο, κάτι που αναδεικνύει προσωπικό μένος ή διαταραγμένη προσωπικότητα του δράστη, εκτιμούν αστυνομικοί που ερευνούν την υπόθεση.
Η πρώτη επίθεση σημειώθηκε δίπλα στον τάφο του παιδικού της φίλου, Γιάννη Καυκιά, ο οποίος έχασε τη ζωή του πριν από μερικούς μήνες σε εργατικό δυστύχημα.

Εκεί φαίνεται να υπάρχουν ίχνη πάλης και άμυνας του θύματος, όπου έπεσαν τα λουλούδια που ήθελε να βάλει στον τάφο και το μπουφάν που κρατούσε. Οι αστυνομικοί δεν εντόπισαν τα προσωπικά αντικείμενα της 32χρονης, τα οποία φέρεται να είχε πάρει μαζί της, φεύγοντας από το σπίτι της.

Η άτυχη κοπέλα φαίνεται να καταδιώχθηκε από το δράστη ή εκείνος την έσυρε σε μια απόσταση τουλάχιστον 80 μέτρων από το σημείο της αρχικής επίθεσης, όπως φανερώνεται από τη «διαδρομή» του αίματος που εντοπίστηκε στο νεκροταφείο.

Εκεί φαίνεται να κάλεσε σε βοήθεια και ήρθαν δίπλα της ένας πολίτης και ο ιερέας του νεκροταφείου, ο οποίος τη γνώριζε από τις τακτικές επισκέψεις που είχε εκεί για να φροντίζει τον τάφο του φίλου της. Η άτυχη κοπέλα ξεψύχησε λίγο αργότερα.

Οι αστυνομικοί κάλεσαν για κατάθεση τον τελευταίο σύντροφό της, αστυνομικό σύμφωνα με πληροφορίες, με τον οποίο σχεδίαζαν να παντρευτούν, αλλά διέκοψαν τη σχέση τους πριν από ένα περίπου χρόνο.

Εκείνος, όπως επισημαίνουν αστυνομικές πηγές, φέρεται να έχει ισχυρό άλλοθι για την παρουσία του σε άλλο χώρο κατά το χρονικό διάστημα της άγριας δολοφονίας.

Τα αρμόδια στελέχη της Αστυνομίας από την άρση απορρήτου θα επιχειρήσουν να εντοπίσουν τις τελευταίες επικοινωνίες της, SMS, e-mails και περιήγηση σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αναζητώντας υπόπτους μέσα από αυτές.


from Stroumfaki.gr http://ift.tt/2ipxydT
Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top