ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Σμαράγδα Καρύδη: «Τα Εξάρχεια είναι η περιοχή μου»
Η Σμαράγδα Καρύδη έχει μεγαλώσει στο κέντρο της Αθήνας.

 
Η ηθοποιός κινείται στο αγαπημένο της μέρος και μιλάει γι’ αυτό και τις αλλαγές που έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια.
Ζείτε και κινείστε στο κέντρο της Αθήνας, πώς σας φαίνεται η πόλη;
«Χάλια. Μένω πάντα στο κέντρο, απλώς τώρα ζω σε μια καλή γειτονιά και εκεί δεν νιώθω ανασφάλεια. Αλλά τα Εξάρχεια, που είναι η περιοχή μου – εκεί γεννήθηκα, έφυγα στα 35, μέχρι τότε πίστευα πως δεν υπάρχει ζωή μακριά τους -, όποτε πηγαίνω για να δω τους γονείς μου δεν τα αναγνωρίζω.
Είναι μια μουντζούρα, κάθε Σάββατο πρέπει να τα σπάνε και να τα καίνε όλα… Είναι ένα πράγμα τριτοκοσμικό. Όχι μόνο τα Εξάρχεια. Πού να περπατήσεις και να νιώσεις άνετα; Ακόμα και το να κατέβεις τη Σταδίου νύχτα είναι λίγο περίεργο».
Θα ζούσατε μόνιμα στο εξωτερικό;
«Οπότε επιστρέφω από ταξίδι λέω “τι όμορφη που είναι η Αθηνούλα!”. Παρά τα χάλια της είναι ωραίο το κλίμα, ωραίος ο ουρανός, ωραίοι οι φίλοι μου. Έξω έχω κάνει κυρίως τουρισμό, και ένας τουρίστας συνήθως εστιάζει στα καλά. Τώρα στη Νέα Υόρκη μου έλεγαν (και το έβλεπα) πως όλη μέρα τρέχουν σαν τρελοί. 
Εδώ, με όλα τα προβλήματα, έχουμε ακόμη την πολυτέλεια μιας πιο ανθρώπινης ζωής. Όμως το χειρότερο σε αυτή τη χώρα είμαστε εμείς, οι κάτοικοι της. Έχουμε μικρότητες και ζήλιες. Είμαστε καχύποπτοι, είμαστε ρατσιστές.” Επιζητούμε μόνο τα εύκολα. Και, δυστυχώς, με την οικονομική κρίση, αντί να βελτιωθούμε, βγήκε στην επιφάνεια ο πιο κακός μας εαυτός».
Σας επηρέασε πολύ η κρίση;
«Τα έσοδα μου μειώθηκαν στο 1/3, απλώς επειδή οι αμοιβές μου ήταν αρκετά υψηλές, παραμένουν αξιοπρεπείς. Έχω βεβαίως μείνει απλήρωτη από διάφορες δουλειές. Έχω και αγωνία για το πού θα πάει αυτή η κατάσταση. Η έλλειψη προοπτικής με φοβίζει, όχι πως δεν θα έχω να φάω» δήλωσε στο Βήμα.


from Treloi.eu | Τα καλύτερα του Internet http://ift.tt/2guk3p8
Πηγή: http://www.treloi.eu/
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top