ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
 








Ύστερα από 4 δεκαετίες καταπίεσης, η συγκεκριμένη Ιταλίδα “έσκασε” 76.000 δολάρια για να αποκτήσει το γυναικείο σώμα των ονείρων της…


Συγκεκριμένα, η 56χρονη Fulvia Pellegrino έχει κάνει:

– 150 επεμβάσεις στα χείλη και τα ζυγωματικά
– 4 εμφυτεύματα στο στήθoς

– 2 συνεδρίες λιποαναρρόφησης

Πριν την αλλαγή φύλου, η Fulvia ονομαζόταν Fulvio, ενώ είχε και την υποστήριξη της συζύγου της Marisa καθόλη τη μεταβατική διαδικασία.



“Ποτέ δεν εκδηλώθηκα πραγματικά λόγω του πατέρα μου” ανέφερε στην Daily Mail. Ο πατέρας της ήταν κληρικός… Ακόμη και από την γυναίκα της το έκρυψε όταν γνωρίστηκαν πριν 32 χρόνια, ενώ δημόσια έκανε “επίδειξη ανδρισμού” αγοράζοντας όπλα και ακριβά αυτοκίνητα.

“Της αποκάλυψα τα πάντα το 2000. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα έχασε. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου να αποδεχτείς κάτι τέτοιο. Σήμερα είμαστε περισσότερο σαν αδερφές. Εξακολουθούμε να μένουμε μαζί, αλλά όχι πλέον ως ανδρόγυνο.”

Δεν είχαν όμως την ίδια αντίδραση και οι γονείς της: “Ο πατέρας μου ζήτησε από την Marisa να υπογράψει εξουσιοδότηση για να με στείλουν σε ψυχιατρική κλινική.” Δεν της επέτρεψαν να πάει ούτε στην κηδεία του…

“Πλέον είμαι ο κλόουν του Peveragno. Είμαι δαχτυλοδεικτούμενη, με κουτσομπολεύουν, επινοούν ιστορίες για εμένα ότι και καλά είμαι πό#νη. Οι φίλοι μου έγιναν καπνός – δεν με δέχτηκαν.”
Παρόλες τις δυσκολίες όμως, η Pellegrino ανυπομονεί να αποκτήσει το σώμα των ονείρων της.



“Θέλω να μοιάσω στην Allanah Starr. Δε θα σταματήσω μέχρι να φτάσω το τέλειο.”


Πηγή: http://ift.tt/2huh6Fb
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top