ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Είμαι μια μαμά με τρία παιδιά και ένα ευτυχισμένο γάμο ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα….
Πρόσφατα κατάλαβα ότι πάσχω από τον ίο HPV (κονδυλώματα).

Πώς γίνεται αναρωτήθηκα αφού είμαι μονογαμική και παντρεύτηκα με τον άντρα μου όταν ήμουν μόλις 19 ετών. Η απάντηση, απλή… Ο σύζυγός μου, που τόσο αγαπούσα, και με αγαπούσε (όπως έλεγε) με είχε προδώσει!

Όλος ο κόσμος μου γκρεμίστηκε!

Πονάω τόσο πολύ και δεν έχω σε ποιον να πω τον πόνο μου…

Αποφάσισα να του μιλήσω και ύστερα από πίεση μου εξομολογήθηκε ότι είχε παράλληλη σχέση για 5 χρόνια με μία Σούλα, 67 ετών.

Η σχέση τους έχει τελειώσει, ύστερα βέβαια από δική της επιλογή.

Μου αποκάλυψε μάλιστα ότι, μετά το χωρισμό τους, είχε πολλές σεξουαλικές επαφές με ιερόδουλες που έβρισκε σε «σπίτια» στο κέντρο της Αθήνας.

Απ’ ότι καταλαβαίνετε έτσι εξηγείται και ο ιός ΗPV που με «κόλλησε».

Είμαι μία κοπέλα 10 χρόνια μικρότερη από τον ίδιο και περιποιούμαι τον εαυτό μου.

Επίσης, εργάζομαι και συνεισφέρω στο σπίτι για να μην λείψει τίποτα στα παιδιά μας.

Τον αγαπώ ακόμα αλλά ύστερα από τις αποκαλύψεις του, τον βλέπω διαφορετικά…

Δείχνει να το έχει μετανιώσει αλλά εγώ δεν μπορώ να του έχω πλέον εμπιστοσύνη.

Είμαι πολύ στεναχωρημένη δεν ξέρω τι απόφαση να πάρω!

Άννα


Πηγή: http://ift.tt/2v6Home
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top