ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Είμαι η Δημητρα, 26 ετων και εχω σχεση εδω και 1,5 χρονο με τον Διονυση, ενα πολυ καλο παιδι που τον αγαπω ομως αλλο αγαπη και αλλο sex.Δεν εχω παραπονα στο sex μαζι του ομως υπαρχουν πολλοι και πολυ ωραιοι ανδρες γυρω μας…

Έχω γ@μηθ… και με τον κολλητο του φιλο, τον Βαγγελη, εναν κουκλο και σωματαρα και πολυ πιο προικισμενο απο τον Διονυση που του αρεσα και αυτουνού απο την αρχη. Και με ενα γειτονα και με ενα δευτερο ξαδερφο μου. Ενα βραδυ ενω οδηγουσα με σταματησε μια μοτοσικλετα με εναν μπατσο και ο μπατσος μου ζητησε το διπλωμα επειδη ετρεχα.Ο αστυνομικος ενας παιδαρος και με την σκουρα στολη που τον εκανε ακομα πιο σεξουαλικο.Μ΄αρεσουν οι ανδρες που αναδεικνυουν δυναμη και φορουν στολη,με διεγειρουν πιο πολυ απο ολους στο να με γαμ…
Εγω φορουσα για καλη μου τυχη ενα sexy μαυρο νυχτερινο φορεμα. Εχω πολυ ωραιο σωμα,ολοι οι ανδρες μου το λενε.Μελαχρινος και ψηλος με ωραιο σωμα και στησιμο.Ο κουκλος ο αστυνομκος ειχε καρφωσει το βλεμμα του σε ολο μου το κορμι στα ποδια και στο προσωπο απο το παραθυρο ενω εγω ειχα σηκωσει ολη τη φουστα μου και φαινοταν το στρινγκ μου.Εκεινος ειχε ιδρωσει ηταν ολο καψες ενω φαινοταν οτι ειχε κ@υλωσ….Περιμενα να παρει την πρωτοβουλια,αλλα μαλλον ηταν και η θεση του που δεν το επετρεπε.
Τελικα εδωσα νοημα εγω λεγοντας του πως αλλιως μπορω να τον εξυπηρετησω,κολλώντας πανω του σε αποσταση αναπνοης. Αυτος νεος ανδρας αν και μπατσος δεν μπορουσε να μην αντιδρασει. Με πηρε με τη βια,ετσι οπως μου αρεσει,απο τη μεση και με φιλησε με ενα παθος που με τρελανε.Η αισθηση των γλωσσων μας να μπλεκονται με τετοιο παθος ηταν μοναδικη.Εγω του χαιδευα τα μαλλια.Παρκαρα το αμαξι μου,ανεβηκα στη μηχανη και σε τρια λεπτα ημασταν σπιτι του.Μολις μπηκαμε αρχιζαμε με μανια να φιλιομαστε και να γδυνομαστε.Πηγαιναμε σε διαφορα μερη του σαλονιου χωρις να βλεπουμε λογω του παθους που μας συνεπηρε στα φιλια στο στομα και στο λαιμο και σπαγαμε πραγματα.Γδυθηκε και ηταν γυμνασμενος.
Το σωμα του ηταν θεικο και τριχωτο.Με εγδυσε τελειως και μου εγλειφε τα στητα βυζι@ μου με παθος που με κ@υλων… Πεσαμε στο πατωμα,ηρθε απο πανω μου και ενω ειχε μεινει μισογυμνος με φιλουσε και με εγλειφε παντου.Αρχιζε να μου πιπιλαει με τη γλωσσα του το μουν… μου που εκανε συσπασεις απο την κ@υλ@. Μπαινοβγαινε η καυτη του γλωσσα μεσα-εξω στο μουν… μου. Το εκανε με τροπο μοναδικο,μεχρι που εχυσ… τα υγρα μου στο στομα του.Αμεσως μετα γδυθηκε ολος.Ο πουτσ… του ηταν χοντρος και τεραστιος. Αρχιζα να τον πιπιλαω για αρκετη ωρα ενω ειχε γινει τουρμπο μεχρι που εχυσ… λιγο και το καταπια. Μετα με εστεισε στον τοιχο με την πλατη και με γ@μησ… απο πισω, ενω μου ειχε γυρισει το κεφαλι και με φιλουσε. Τοτε του ειπα »κανε με δικη σου αποψε παιδαρα μου μπατσε μου.Βαλτο μου.Θελω να το νοιωσω μεσα μου,μεσα στην κοιλια μου βαθια,ετσι οπως ειναι,γυμνο,να το αισθανθω».
«Εγινε γυναικαρα μου κ@υλ@ μου ατελειωτη ετσι ειναι πιο ωραια», μου ειπε και μου το εχωσε μεσα στο μουν… μου με τη μια και αρχιζε να με γαμ… με μανια,να κανουμε εναν κτηνωδες ερωτα, που οπως παντα το θελω.”“Ναι γ@μ@ με, γ@μι@ μου ξεσκισε με σαν να να ημουν πουτ@ν@ μεχρι τερμα την τεραστια ψωλ… σου μεχρι τη μητρα» του ειπα. Εκεινος λεει»σε ξεσκιζω μανα μου,τι εισαι εσυ,σκετη φωτια,με τρελαινεις θελω να σε γαμ… για ωρες».»Ναι για ωρες»του λεω.Βογγουσα και φωναζα ολη την ωρα πολυ δυνατα.Ακουστηκαμε παντου.Κρατιομουν απο τα μυωδες μπρατσα του και ειχαμε αναψει και οι δυο τρομερα στο γαμησ… Η πλατη του ηταν ολο γρατζουνιες.
Εκει πανω στην κορυφωση ,οπου εκτοξευτηκαμε και οι δυο φωναξε»Χυνωωω»και ενοιωσα ολα τα καυτα του χυσ… μεσα μου και εχυσ… και εγω σχεδον ταυτοχρονα.Δεν υπαρχει τιποτα πιο ωραιο στο sex απο το να νοιωσεις το σπερμα μεσα στο μουνι σου. Ειναι οτι πιο ερεθιστικο.Μετα απο ενα αγριο γαμησ… στην μπανιερα και στο κρεβατι του ντυθηκα και εφυγα.Με πηγε πισω στο αμαξι μου.
Το αλλο βραδυ πηγαμε με το περιπολικο σε ενα λοφο και το καναμε αγρια εκει μεσα. Ολες τις φορες με γυμνη ψωλ….Και μεσα στο τμημα,στο γραφειο μια φορα που ηταν μονος του εκει.Το αστυνομικο γαμησ… ειναι το αγαπημενο μου.Χαθηκαμε απο τοτε τελειως γιατι ειχε και αυτος σχεση,με μια μπαργουμαν.
Εχουν περασει 2 μηνες απο τοτε και πριν λιγες μερες εμαθα οτι ειμαι 2 μηνων εγκυος. Αυτο με προβληματιζει γιατι θελω να κανω και αλλο sex. “Η θα το ριξω ή θα πω στον Διονυση που δεν εχει καταλαβει τιποτα για ολα αυτα οτι περιμενω το παιδι του…


Πηγή: http://ift.tt/2w4UAJF
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top