ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο γιος του Νίκου Ευαγγελάτου και της Ζέτας Θεοδωρακοπούλου, Λάμπης έγινε 21 χρονών.



Ο νεαρός είχε τα γενέθλιά του και η μητέρα του και γνωστή δημοσιογράφος έγραψε ένα «τρυφερό» μήνυμα στο facebook για τον γιο της. «Αυτή είμαι εγώ, η μαμά του. Έτσι με ζωγράφισε ο μικρούλης μου πριν από πολλά χρόνια βάζοντας και τ΄όνομά του, Λάμπης....

 Και σαν σήμερα πριν από 21 χρόνια γεννήθηκε ο αγαπημένος μου γιόκας που -κλισέ μεν, αλλά- έφερε ΕΥΤΥΧΙΑ και ΧΑΡΕΣ στη ζωή μου. Χρόνια Πολλά Λάμπη και αυτή η ζωγραφίτσα να ξέρεις ότι θα είναι πάντα στο πλευρό σου να σε αγαπάει και να σε στηρίζει...».



Πηγή: http://ift.tt/2vDIzh1
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top