ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com


Οι εργασίες διήρκεσαν επτά χρόνια ενώ η γέφυρα θα ανοίξει στα τέλη του έτους, δήλωσε ο Τζου Γιονγκλίνγκ, διευθυντής των διοικητικών υπηρεσιών της γέφυρας.



Το βασικό τμήμα της κατασκευής έχει μήκος 29,2 χιλιομέτρων και αποτελείται από μια γέφυρα 22,9 χιλιομέτρων και μια υπόγεια σήραγγα 6,7 χιλιομέτρων. Το συνολικό μήκος της γέφυρας είναι 55 χιλιόμετρα.

«Η γέφυρα πέρασε όλους τους μηχανολογικούς ελέγχους και θα την ετοιμάσουμε για δημόσια χρήση σε λίγους μήνες», δήλωσε ο Τζου.

Η γέφυρα, που χαρακτηρίστηκε η «πλέον περίπλοκη τεχνολογικά», διασχίζει οδούς ναυσιπλοΐας.

«Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε υποθαλάσσιους αγωγούς.


Λόγω απειρίας, μας πήγε 96 ώρες να τοποθετήσουμε τον πρώτο αγωγό στον ωκεανό και πολλοί μηχανικοί και εργαζόμενοι κοιμήθηκαν ελάχιστα για τέσσερις συνεχείς ημέρες», δήλωσε ο Γιν Χαϊκίνγκ, επικεφαλής μηχανικός.


Ο Λιν Μινγκ, επικεφαλής μηχανολόγος της China Communications Construction Company, δήλωσε ότι κατά την κατασκευή υπήρξαν μεγάλες μηχανολογικές προκλήσεις. Χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατ. κυβικά μέτρα τσιμέντου.




Σύμφωνα με αξιωματούχους, η γέφυρα με σχήμα Υ θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού από το Χονγκ Κονγκ στο Τζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά.


Πηγή: http://ift.tt/2uBF5rL
loading...
 
Top