ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ανέκδοτο: Μεγάλες αμαρτίες…Μια φορά ήταν ένας άνθρωπος που είχε κάνει πολλές αμαρτίες. Έτσι, αναγκάστηκε να πάει να εξομολογηθεί σ’ έναν παπά, ψηλά σε ένα βουνό. Πάει λοιπόν, τον βρίσκει και του λέει
:
– Παπά μου, έχω κάνει πολλές αμαρτίες στη ζωή μου.
– Πες τέκνον μου.
– Kάποτε σκότωσα τη μάνα μου.
– Μεγάλη αμαρτία τέκνον μου.
– Στ’ αρ**δια μου παπά μου.
– Συνέχισε παιδί μου, του λέει ο παπάς.
– Μια άλλη φορά, σκότωσα τον πατέρα μου, λέει ο άνθρωπος.
– Μεγάλη αμαρτία τέκνον μου.
– Στ’ αρ**δια μου παπά μου.
– Τι άλλο έχεις κάνει παιδί μου;
– Μια άλλη φορά πάλι, σκότωσα τ’ αδέρφια μου.
– Μεγάλη αμαρτία τέκνον μου.
– Στ’ αρ**δια μου παπά μου, απαντάει πάλι ο άνθρωπος.
Τότε λέει στον παπά:
– Τι να κάνω τώρα για να εξαγνιστώ;
Και ο παπάς του απαντάει:
– Βλέπεις εκείνη την ψηλή κορφή του βουνού; Θα πας εκεί και θα πηδήξεις στο κενό.
– Μα θα σκοτωθώ, απαντάει ο άνθρωπος.
Και τότε του λέει ο παπάς:
– Στα αρ**δια μου τέκνον μου!


Πηγή: http://ift.tt/2tyn8IM
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top