ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η εξομολόγηση μιας 23χρονης Ελληνίδας που έχει προκαλέσει αίσθηση


Με λένε Δήμητρα και είμαι 23 ετών. Δεν έχω κανένα γάμο στο ενεργητικό μου, αλλά έχω δεσμό εδώ και δύο χρόνια με τον Τάκη που είναι παντρεμένος και έχει οικογένεια.  Αν με ρωτήσετε, δε νιώθω απολύτως καμία ενοχή.

Ο Τάκης, έλεγε πως θα χωρίσει από την ξενέρωτη γυναίκα του γιατί δεν την αγαπάει και δεν νιώθει απολύτως τίποτα γι’ αυτήν. Όπως λέει, συνεχώς, η σχέση τους είναι συμβατική χάριν της κόρης του. Τη βαριέται, τη γυναίκα του, και δεν έχουν καν σεξουαλικές επαφές.

Ο εραστής μου, αντιθέτως, είναι τρελός και παλαβός μαζί μου.

Συνέχεια μου λέει πως θα χωρίσουν και εγώ με στρατηγικό πλάνο προσπαθώ να βάλλω ψύλλους στα αυτιά της γυναίκας του για να χωρίσουν μια ώρα αρχύτερα.

Για να σας βάλω στο πνεύμα της ιστορίας και του ειδυλλίου εγώ δουλεύω σε ένα μαγαζί δίπλα στο δικό τους φούρνο- καφέ. Έτσι, είχα και την ευκαιρία να γνωρίσω τον Τάκη.

Όμορφος άντρας και καλοβαλμένος. Με τον τρόπο του και το γλυκό του χαμόγελο με γοήτευσε αμέσως.

Μετά από πολλές σκόρπιες κουβέντες και δύο – τρεις φορές που πήγαμε για καφέ ήρθαμε πιο κοντά και τα φτιάξαμε. Δεν ήθελε και πολύ. Υπήρξε μεταξύ μας αμοιβαία έλξη που σταδιακά μετατράπηκε σε φλογερή και παθιασμένη σχέση.

Κάθε απόγευμα με αφορμή το γυμναστήριο, που δήθεν είχε γραφτεί ο Τάκης, βρισκόμασταν στο σπίτι μου όπου κάναμε παθιασμένα σεξ.

Οι σεξουαλικές μας συνευρέσεις μας έφεραν πολύ κοντά και όπως ήταν αναμενόμενο τον ερωτεύτηκα τρελά.

Έτσι μέρα με την ημέρα αρχίσαμε να περνάμε όσο περισσότερο χρόνο μαζί μπορούσαμε.

Κυριολεκτικά σπίτι του πήγαινε μόνο για ύπνο, αφού από τις 4 το απόγευμα έως τις 9, καθημερινώς, ήμασταν μαζί. Το γεγονός πως είναι παντρεμένος, ουδόλως, με αγγίζει. Συνεχώς άλλωστε λέει πως θα χωρίσει για να ζήσουμε μαζί.

Πέρασε ο καιρός και όταν άρχισα να έχω περισσότερες απαιτήσεις εκείνος έκανε πίσω. Όταν του είπα να πάμε διακοπές το καλοκαίρι μου το αρνήθηκε. Επίσης, αρνήθηκε να γνωρίσει τα αδέλφια μου. Σταδιακά άρχισε να απομακρύνετε τα Σαββατοκύριακα και να τα περνάει στο σπίτι του με τη γυναίκα του.
Καταλαβαίνετε το θυμό μου. Νευρίασα και απογοητεύτηκα και σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να δράσω και να τους χωρίσω μια ώρα αρχύτερα.
Πήρα μια δεύτερη συσκευή τηλεφώνου και άρχισα από ένα άγνωστο νούμερο να καλώ τον Τάκη ακόμη και τα μεσάνυχτα. Ο σκοπός ήταν να καταλάβει η γυναίκα του πως υπάρχει άλλη γυναίκα στη ζωή του ώστε «να τελειώνει το πανηγύρι».
Πήγαινα, δε, κάθε μέρα στο φούρνο τις ώρες που ο Τάκης ήταν σε εξωτερικές εργασίες και με αφορμή μικρο αγορές άρχισα να γίνομαι φίλη με τη γυναίκα του ώστε να σπείρω τον σπόρο της απιστίας και να τους βάλω να τσακώνονται.
Με τα πολλά η γυναίκα του Τάκη με συμπάθησε, (της έκανα την καλή) και γίναμε κολλητές. Έτσι μάθαινα τα πάντα για τη ζωή τους και βέβαια ήξερα με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα του γάμου τους. Όπως έμαθα δεν έκαναν και πολύ σεξ και φυσικά αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να δράσω ακόμη πιο ύπουλα.

Όποτε έβλεπα τον Τάκη του άφηνα ίχνη κραγιόν στο πουκάμισό του και βέβαια φρόντιζα να ψεκάσω τα ρούχα του με το άρωμά μου.

Όταν μάλιστα άρχισα να βάζω «ψύλλους στα αυτιά της» η ικανοποίησή μου χτυπούσε κόκκινο!  Αυτή, ωστόσο, το χαβά της.

Πάντα περιποιημένη και γελαστή σαν να μην  τρέχει τίποτα. Μαζί έδειχναν ταιριαστοί και αγαπημένοι. Τι στο καλό αναρωτήθηκα…. γιατί δε μασάει;

Γιατί δε γίνεται ο χαμός; Άρχισα να τον παρακολουθώ τον Τάκη για να δω που πάει, τι κάνει και τι σκέφτεται. Πράγματι αν δε βρεθούμε μεταξύ μας είναι συνεχώς με τη γυναίκα του και το παιδί του.

Κάτι δεν πάει καλά. Αφού έλεγε πως θα χωρίσει και με θέλει σαν τρελός, όποτε κάνουμε σεξ. Τι να κάνω; Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει δικός μου και να χωρίσει για να με παντρευτεί! Πώς θα το καταφέρω;
efisecrets.gr


Πηγή: http://ift.tt/2ti8hHd
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top