ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Ο Γιώργος αποφασίζει να μιλήσει επιτέλους στον πατέρα για ένα θέμα που έχει
:
– Πατέρα είμαι gay.
Ατάραχος ο πατέρας του απαντάει:
– Γιε μου επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
– Μα στο λέω στάνταρ είμαι gay, δε θέλω να κρύβομαι άλλο
– Κάτσε γιε μου να το συζητήσουμε… σου πληρώνει κανας πλούσιος κρουαζιέρες σε εξωτικά νησιά;
– Όχι ρε πατέρα, πώς σου ήρθε κάτι τέτοιο;
– Έχεις παρκαρισμένο απ’ έξω κανα ακριβό αυτοκίνητο δώρο;
– Όχι
– Έχεις στη ντουλάπα σου ακριβά ρούχα, μένεις σε καλό διαμέρισμα ;
– Ε φυσικά όχι πατέρα
– Ε τότε με συγχωρείς, ξέρω τί λέω… δεν είσαι gay, πουσ..άρα είσαι του κερατά!!!


Πηγή: http://ift.tt/2uw75PL
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top