ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
"Σε ένα ωφέλιμο υλικό δέκα λεπτών μπορεί να υπάρχει και ένα λεπτό με ένταση..."



Κατά τη διάρκεια του Survivor, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου που γνωρίζεται με την Ευρυδίκη Βαλαβάνη, καθώς ήταν μαθήτριά της στο pole dancing, δήλωσε στις τηλεοπτικές κάμερες πως όταν η αθλητικογράφος τής ανακοίνωσε ότι θα πάει στο ριάλιτι επιβίωσης, εκείνη προσπάθησε να την αποτρέψει. Μάλιστα, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά. «Είναι λάθος αυτό. Η Ευρυδίκη είναι καλό και ευαίσθητο παιδί. Το συγκεκριμένο πρόσωπο που της βγάζουν στο μοντάζ δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα και δεν την αντιπροσωπεύει».

Μίλησαν όταν επέστρεψε στην Ελλάδα; «Την Πηνελόπη τη βλέπω σαν τη μεγάλη μου αδερφή. Όντως, είχε κάποιους ενδοιασμούς, αλλά της εξήγησα ότι ήθελα να δω τα όριά μου και να δοκιμαστώ στα αγωνίσματα. Πολλοί ήταν εκείνοι που, εκ των υστέρων, μου είπαν πως είμαι πολύ διαφορετική από αυτό που έβγαζαν στα επεισόδια. Σίγουρα, όταν υπάρχει ένα τηλεοπτικό προϊόν που μοντάρεται, μπορείς να βγάλεις ό,τι θέλεις. Σε ένα ωφέλιμο υλικό δέκα λεπτών μπορεί να υπάρχει και ένα λεπτό με ένταση. Αν θέλεις να βγάλεις αυτή την ένταση, θα απομονώσεις το συγκεκριμένο λεπτό. Εγώ, πάντως, ήμουν ο εαυτός μου» αρκείται να πει στο People και τον Μαρίνο Βυθούλκα.

Ένα περιστατικό που σχολιάστηκε αρνητικά από τις πρωινές εκπομπές ήταν μια κίνηση της Ευρυδίκης την ημέρα του τελικού στο Άλσος Βεΐκου. Στα πλάνα που έπαιξαν στον τηλεοπτικό αέρα η όμορφη αθλητικογράφος φαίνεται να αγνοεί τους δημοσιογράφους και να σπρώχνει τους ρεπόρτερ που την περίμεναν στην είσοδο του Άλσους για μια δήλωση. Ποια είναι η δική της απάντηση; «Σέβομαι απόλυτα τη δουλειά των δημοσιογράφων. Έχω βρεθεί κι εγώ με το μικρόφωνο στο χέρι να περιμένω επί ώρες, έστω για μια δήλωση, και να πρέπει να επιστρέψω με ένα υλικό στο κανάλι. Εξήγησα στα παιδιά ότι έχω ήδη αργήσει και πως έπρεπε να πάω μέσα. Ένας από τους δημοσιογράφους γύρισε και μου είπε “σνομπάρεις;”. Δεν σνομπάρω κανέναν. Δεν έσπρωξα κανέναν. Στον τελικό γινόταν ένας χαμός και άθελά του ο κόσμος έσπρωχνε ο ένας τον άλλο. Επιπλέον, με τραβούσαν και από την παραγωγή για να μπω στο χώρο. Επικρατούσε ένας πανικός. Να σου πω, όμως, κάτι; Έχω μάθει να ζητάω συγνώμη. Οπότε, αν κάποιος θεωρεί πως τον σνόμπαρα ή τον δυσαρέστησα, θέλω πραγματικά να ζητήσω ένα μεγάλο “συγgνώμη”, γιατί σέβομαι απόλυτα τη δουλειά του. Δεν υπήρχε καμία πρόθεση».

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.


Πηγή: http://ift.tt/2upmdhP
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top