ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Στα πρώτα βήματα του Κώστα Μαρτάκη όλοι μιλούσαν για τον νεαρό κούκλο που έχει (και) ωραία φωνή...


 «Είναι αλήθεια ότι όλοι στην αρχή στέκονταν στην εμφάνιση μου. Από τη μία μου έκανε καλό το γεγονός ότι τραβούσα τα βλέμματα και την προσοχή του κόσμου. Από την άλλη, όμως, δεν πρόσεχαν τόσο τη φωνή μου. Γι αυτό τον λόγο πείσμωσα και δούλεψα πάρα πολύ τη φωνή μου. Ακόμα κάνω μαθήματα φωνητικής. Για να αποδείξω στον κόσμο ότι τραγουδάω, πίστεψε με, δούλεψα πάρα πολύ. Αγωνίστηκα γι αυτό το πράγμα» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.

Υπήρξε περίοδος που είχε ανασφάλεια ως τραγουδιστής; «Κανονικά δεν θα έπρεπε να τα σκέφτομαι γιατί πάντα ήξερα τις φωνητικές μου δυνατότητες. Αλλά επειδή δεν υπήρξα ποτέ ψώνια, ήρθαν στιγμές που αναρωτήθηκα: "Μήπως δεν κάνω γι' αυτή τη δουλειά; Γιατί κάποιοι λένε ότι είμαι ατάλαντος;". Περνούσαν αυτές οι σκέψεις από το μυαλό μου, αλλά έφευγαν γρήγορα,· Η αποδοχή που αισθάνομαι από τον κόσμο μου έδινε και μου-δίνει ακόμα τη δύναμη να συνεχίσω».

Πηγή


Πηγή: http://ift.tt/2uPe1Z8
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top