ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
«Αν έλεγα «ναι» στον Πρωινό Καφέ, ποιός θα ανακάλυπτε την Μενεγάκη;» Απίστευτη ατάκα πασίγνωστης Ελληνίδας για την πρόταση που απέρριψε! (βίντεο)
Συνέντευξη στα «Αποκαλυπτικά» παραχώρησε η
Νατάσα Ράγιου. Η δημοσιογράφος δεν μάσησε τα λόγια της και σχολίασε την πολιτική, αλλά και την τηλεοπτική πραγματικότητα.
Έχω τύψεις, γιατί λόγω της δημοσιογραφίας και της πολιτικής, για ένα μικρό χρονικό διάστημα δνε ήμουν κοντά στον γιό μου. 
Δεν το μετάνιωσα, αν καθόμουν σπίτι θα ήμουν μια ημίτρελη μητέρα. Θυμάμαι ότι έφευγα από τη Βουλή νύχτα, για να τον καληνυχτίσω, και μετά γύρναγα.
Μου λείπει η τηλεόραση, αλλά λείπουν και πολλά από αυτήν. Τα κανάλια δύσκολα θα επενδύσουν σε ένα άλλο πρόγραμμα από τα συνήθη. Δεν μετάνιωσα που είπα όχι στον Πρωινό καφέ. 
Αν έλεγα τότε εγώ ναι, ποιός θα είχε ανακαλύψει την Ελένη Μενεγάκη;» είπε χαρακτηριστικά. Δείτε τι είπε στο βίντεο που ακολουθεί:
Youweekly.gr


Πηγή: http://ift.tt/2u6Fjdj
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top