ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
«Μόνος μου ήμουν ευπρόσδεκτος, μαζί με τον Γιώργο όχι», τόνισε ο Χρανιώτης


Γιώργος Χρανιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος ανέπτυξαν μία δυνατή φιλική σχέση στον Άγιο Δομίνικο, ειδικότερα όσο το παιχνίδι του Survivor έφτανε προς το τέλος του. Σήμερα βρέθηκαν καλεσμένοι και οι δύο στην εκπομπή Survivor Πανόραμα και μίλησαν για τα σχόλια που άκουσαν από τους συμπαίκτες τους καθώς και για το πώς ένιωσαν όταν «κατηγορήθηκαν» ότι έκαναν «κλίκα» με τον Σπαλιάρα.

Πολλοί ήταν οι συμπαίκτες του Ντάνου, οι οποίοι βγαίνοντας από το παιχνίδι δεν μίλησαν και με τα καλύτερα λόγια για εκείνον, κατηγορώντας τον για πολλά. Ο νικητής του Survivor έμαθε όλα όσα είχαν πει οι πρώην συμπαίκτες του για εκείνον όταν έγινε η πρώτη μάζωξη και το πάρτι που βρέθηκαν όλοι μαζί: «Είδα αλλαγμένες συμπεριφορές που με εξέπληξαν. Θετικές αλλαγές, όχι από όλους στον ίδιο βαθμό. Όταν βγήκα από το παιχνίδι έμαθα για ό,τι είχε ειπωθεί για μένα και μετά είδα αλλαγμένες συμπεριφορές. Λυπήθηκα πολύ. Δεν θα γίνω κολλητός με τον άλλο επειδή δέχτηκα μία αγκαλιά. Σίγουρα θα δώσω κάποιες ευκαιρίες σε ανθρώπους που θα μου το ζητήσουν με τη συμπεριφορά τους αλλά δεν θα κάνουμε και ακρότητες».



Από την πλευρά του, ο Γιώργος Χρανιώτης, μιλώντας για τη σχέση του με τον Ντάνο και πόσο είχαν δεθεί μέσα στο παιχνίδι, αποκάλυψε πως είχε νιώσει ότι δεν είναι ευπρόσδεκτος από τους άλλους επειδή έκανε παρέα με τον Ντάνο. «Είχα νιώσει πως μαζί με τον Ντάνο δεν ήμουν ευπρόσδεκτος. Μόνος μου ήμουν ευπρόσδεκτος. Δεν μπορούσα να το καταλάβω αυτό καθόλου», τόνισε ο γνωστός ηθοποιός.


newsbeast.gr


Πηγή: http://ift.tt/2uJjEVK
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top