ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο τίτλος φαντάζει πως είμαι...

τσ@ύλα. Δεν είναι, όμως, έτσι τα πράγματα. Ο άντρας μου με παντρεύτηκε γιατί ήμουν στα νιάτα μου μοντέλο και ήθελε να κάνει το κομμάτι του στην οικογένειά του και στους φίλους του.

Ήμουν μια γυναίκα καλοβαλμένη και μορφωμένη. Είχα όμως την ατυχία να είμαι πολύ όμορφη. Και λέω ατυχία γιατί όλοι εστίαζαν και εστιάζουν στην εξωτερική μου εμφάνιση και όχι στη ψυχή μου.

Η ψυχική -εσωτερική ομορφιά είναι αυτή που έχει αξία. Το εξωτερικό μας σαρκίο είναι απλά το περιτύλιγμα.

Ο άντρας μου 3 χρόνια μετά το γάμο μας ξεκίνησε τα τσιλιμπουρδίσματα. Ό,τι πετούσε, κολυμπούσε και σερνόταν το ήθελε στο κρεβάτι του.

Ίσως επειδή επιζητεί την επιβεβαίωσή του μέσα από τις επιτυχίες που έχει από το γυναικείο ποδόγυρο.

Στην αρχή έκανα τα στραβά μάτια γιατί δεν ήθελα να πιστέψω πως είναι αθεράπευτα εγωιστής και ερωτ ύλος. Προσπαθούσα να δώσω έμφαση στην οικογένεια και στη δική μου δουλειά.

Τα δύο όμως τελευταία χρόνια τα έφτιαξε με τη γραμματέα του που είναι 14 χρόνια μικρότερή μου. Όμορφο κοριτσάκι που του κουνιέται….

Ο άντρας μου έχει ξελογιαστεί και απροκάλυπτα, πλέον, την κυκλοφορεί παντού λες και εγώ δεν υπάρχω.

Λες και είμαι μια barbie στο κουτί της πάνω σε ένα ράφι. Εκεί ξεχασμένη και με υποχρέωση να είμαι λαμπερή και να στολίζω το ράφι για να ομορφαίνω το χώρο.

Ο πεθερός μου πήρε το μέρος μου. Με στήριξε και μου συμπαραστάθηκε περισσότερο και από πατέρας. Είναι και αυτός όμορφος και καλοβαλμένος. Είναι και χήρος. Επίσης εγώ δεν έχω γονείς γιατί πέθαναν σε δυστύχημα όταν ήμουν 17 ετών.

Στην αρχή κολακεύτηκα και κουρνιάζοντας στην αγκαλιά του ένιωσα γαλήνη και ηρεμία.

Με τον καιρό, όμως, ένιωσα πως υπήρχε μεταξύ μας  έλξη  η οποία και μέχρι τότε δεν είχε εκδηλωθεί. Για να μη μακρηγορώ το ένα έφερε το άλλο και "συνευρεθήκαμε".

Το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό ήταν πως εκδικήθηκα τον άντρα μου για τις απιστίες του.

Όμως, με τον καιρό κατάλαβα πως αυτό που με κέρδισε στον πατέρα του συζύγου μου ήταν η αρχοντιά του, η αξιοπρέπειά του και το γεγονός πως είναι άντρας παλιάς κοπής.
Πηγή


Πηγή: http://ift.tt/2ukB79x
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top