ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Η Άβα Γαλανοπούλου έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της για τη δικαστική διαμάχη που έχει ξεκινήσει με πρώην σύντροφο που ερωτεύτηκε πολύ και του είχε διαθέσει όλα τα χρήματά της για να τα επενδύσει κι εκείνος την εξαπάτησε, όπως έχει αναφέρει η ίδια επανειλημμένως στις συνεντεύξεις της.


«Είναι κάτι που σε διαλύει. Δηλαδή μπορεί να χάσεις το μυαλό σου. Το μυαλό μου ήθελα να έχω πάντοτε στη θέση του. Μπορείς να χάσεις την ψυχή σου. Την ίδια σου τη ζωή» εξομολογείται η Άβα Γαλανοπούλου σε συνέντευξη της στο Επιτέλους Σαββατοκύριακο και δεν μπορεί να κρύψει τη συγκίνηση της, καθώς φέρνει στο μυαλό της όλη της την περιπέτεια. «Εγώ είχα την τύχη τη μεγάλη να έχω έναν φοβερό πατέρα. Ένας βαθιά ξεχωριστός, μοναδικός άνθρωπος. Βαθιά έντιμος και δίκαιος άνθρωπος και με βοήθησε πάρα πολύ με κάποιες κουβέντες που κάναμε. Και τη μητέρα μου έχω δίπλα μου και τις αδελφές μου.

Έκανα restart. Προσπαθώ καθημερινά. Ο οργανισμός μου αντέδρασε. Τώρα έχω κάνει μια πρόοδο. Είμαι 49 κιλά. Μπαινόβγαινα στα νοσοκομεία. Έφτασα να είμαι 46 κιλά. Έχασα τον κόσμο όλο κάτω από τα πόδια μου. Όταν φτάνεις και κάνεις τόσο κακό στον εαυτό σου και φτάνεις 46 κιλά και μπαινοβγαίνεις στα νοσοκομεία, τι δείχνεις; Ότι δεν μετράς τη ζωή σου, ότι δεν την υπολογίζεις και ότι δεν σε αφορά να ζήσεις άλλο. Αυτό δείχνεις, ότι δεν θέλεις να ζήσεις» λέει η ίδια που τώρα νιώθει πιο δυνατή.


Πηγή: http://ift.tt/2uDaOIS
loading...
 
Top