ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Μία γυναίκα δέχτηκε μία τρομακτική επίθεση με οξύ στα 21α γενέθλιά της, στις 21 Ιουνίου, που την άφησε στο νοσοκομείο και τον ξάδερφό της σε κώμα. Η Resham Khan είπε πως ήταν στο αμάξι και πήγαινε στο Beckton, του ανατολικού Λονδίνου, όταν συνέβη το φρικιαστικό περιστατικό.

Η Khan έγραψε στο twitter: “Στα γενέθλιά μου, ο ξάδερφος μου και εγώ πήγαμε μία βόλτα με το αμάξι και είχαμε πολύ δυνατά τη μουσική. Από το πουθενά, ένας άντρας πλησίασε το αμάξι μας ενώ ήμασταν σε ένα φανάρι και μου έριξε ένα υγρό από το ανοιχτό παράθυρο.”

Η Khan, που είπε πως είχε γυρίσει μετά από έναν χρόνο φοίτησης στην Κύπρο, είπε πως ο δράστης έτρεξε από την άλλη πλευρά του αμαξιού και έριξε από το υγρό και στον ξαδερφό της.

Είπε: “Ο πόνος ήταν ανυπόφορος. Μου ήταν πολύ δύσκολο να κλείσω το παράθυρο. Ο ξαδερφός μου έκανε ότι μπορούσε για να φύγουμε. Είδα τα ρούχα μου να καίγονται μπροστά στα μάτια μου.”

“Πάτησε με το πόδι του το γκάζι για να φύγουμε από το φανάρι αλλά ο πόνος ήταν πολύ έντονος και τρακάραμε. Βγάλαμε τα ρούχα μας μέσα στην μέση του δρόμου και τρέχαμε ουρλιάζοντας να μας φέρουν νερό. Αυτό το κάναμε για 45 λεπτά.”

Η Khan είπε ότι τελικά ένας άλλος οδηγός σταμάτησε και τους μετέφερε σε ένα νοσοκομείο, πριν μεταφερθούν σε ειδική μονάδα.

Συνέχισε: “Μου έκανα μεταμόσχευση δέρματος στο πρόσωπο και περιμένουν να δουν πώς θα φαίνεται το πρόσωπό μου. Έχω εγκαύματα σε όλο μου το σώμα. Τα εγκαύματα του ξαδέρφου μου ήταν χειρότερα και έτσι έπρεπε να τον βάλουν σε κώμα. Αναρωτιέμαι αν η ζωή μου θα είναι ποτέ ξανά φυσιολογική. Δεν περίμενα με τίποτα να μου συμβεί κάτι τέτοιο.”


“Τα 21 γενέθλιά μου… Μόλις γύρισα στην χώρα μου. Και τώρα ποτέ πια δεν θα είμαι η ίδια. Είμαι ευγνώμον για όλους όσους προσευχήθηκαν για μένα. Νιώθω ευλογημένη που έχω τα άκρα μου και τις αισθήσεις μου. Αλλά αγαπούσα το σώμα και το πρόσωπό μου. Θέλω να συλληφθεί αυτός ο τύπος.”

Ένας φίλος της έχει ξεκινήσει μία σελίδα GoFundMe  για να μαζέψει χρήματα για το δύσκολο ταξίδι που την περιμένει.

Η Khan έδωσε πλήρη κατάθεση στην αστυνομία και ο ένας από τους αστυνομικούς είπε πως ήταν σίγουρος πως ο δράστης θα συλληφθεί και θα καταδικαστεί.

fanpage.gr


Πηγή: http://ift.tt/2uS6fuf
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top