ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Αφότου έγινε η περήφανη μητέρα της μικρής Nova λίγους μήνες πριν, η 20χρονη Αimee Wood ανεβάζει συχνά φωτογραφίες του εαυτού της με την κόρη της στο Facebook – κάποιες την δείχνουν ακόμα και να την θηλάζει.


Παρόλο που η νεαρή Βρετανίδα θεωρεί ότι είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο, υπάρχουν πολλοί που δεν νιώθουν το ίδιο.

Η Aimee έμεινε άφωνη όταν έλαβε αυτό το μήνυμα στο Facebook…

«Κρύψε τα βυζ*α σου επιτέλους. Τα βλέπω κάθε μέρα. Δεν έχω τίποτα ενάντια στον θηλασμό αλλά δεν χρειάζεται να βλέπω συνέχεια τις φωτογραφίες σου. Δεν σκέφτεσαι το καημένο σου το παιδί που όταν μεγαλώσει θα καταλάβει πως υπάρχουν παντού φωτογραφίες του στα social media να ρουφάει τις θηλές σου;»


Είχε μόνο μια απάντηση για τον νεαρό άντρα: το μεσαίο της δάχτυλο!


«Θα ανεβάζω 500 φωτογραφίες κάθε μέρα στις οποίες θα θηλάζω το μωρό μου εάν αυτό θέλω,» είπε η νεαρή γυναίκα από το Μanchester υπερασπίζοντας τον εαυτό της στην σελίδα της.

«Αυτό είναι το προφίλ μου, η κόρη μου και οι αναμνήσεις μου.»



«Μπορώ να ανεβάζω ότι θέλω και εάν δεν σας αρέσει, δικαίωμά σας. Δεν θα μου λείψετε.»


Μετά την ειλικρινή της απάντηση, έχει δεχτεί πολύ υποστήριξη από γυναίκες και άντρες όλου του κόσμου. Όπως βλέπετε, δεν χρειάζεται τις υποδείξεις των άλλων για να δει τι είναι καλύτερο για εκείνη και το παιδί της.  Η άποψή σας;


Πηγή: http://ift.tt/2v37Ht3
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top