ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Survivor: Έφτασε ο Μπο στην Ελλάδα και
έχουμε τις πρώτες δηλώσεις του! Η αποκάλυψη για τον Χανταμπάκη και η απίστευτη αντίδραση όταν τον ρώτησαν για τη σχέση του με την Σάλτη! (Βίντεο)

Επέστρεψε και ο Μπο τα ξημερώματα της Δευτέρας ο οποίος αποχώρησε από το Survivor την προηγούμενη Τετάρτη.

Ο πρώην παίκτης ήταν φανερά ευδιάθετος και τρομερά αδυνατισμένος, αφού ως γνωστόν έχασε 30 ολόκληρα κιλά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Οι τηλεοπτικές κάμερες πολιόρκησαν τον ράπερ και παίκτη των «Διάσημων» στο Survivor, και ο ίδιος μίλησε για τα κιλά που έχασε, την εμπειρία του παιχνιδιού αλλά και για τα σχέδιά του! Διαβάστε παρακάτω…

«Έχασα 30-35 κιλά, τους άφησα και εκεί λίγο Μπο. Νομίζω δεν θα τα ξαναπάρω, θα πάρω λίγα για να μπορώ να βάλω κανένα ρούχο, γιατί δεν θα μου μπαίνει τίποτα. Έβαζα XXL και τώρα βάζω Large. Ήταν εμπειρία ζωής, έμεινα 4 μήνες, Χαίρομαι που γύρισα Ελλάδα, να δω αυτούς που μου λείπουν, δεν με πειράζει που δεν έφτασα μέχρι το τέλος, σε αυτό το σημείο όλοι νικητές είμαστε. Τον Ντάνο θέλω να κερδίσει, δεν αλλάζει αυτό που είπα», είπε ο ράπερ.

Αναφορικά με τους πανηγυρισμούς του Σπαλιάρα κατά την αποχώρησή του, ο Μπο δεν παρέλειψε να ρίξει το καρφί του: «Αφού κάναμε έναν άνθρωπο να χαρεί, τι καλύτερο; Μια χαρά, δεν τρέχει τίποτα. Δεν ξέρω πώς χάρηκε, τι έκανε, δεν είδα κάτι. Τίποτα δεν είχε συμβεί με τον Σπαλιάρα, είναι ένα παιχνίδι που περνάς δύσκολες καταστάσεις, οπότε… Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν βγήκα ήταν να πλυθώ. Πλύθηκα, ήμουν μιάμιση ώρα στο μπάνιο μέσα. Δεν έφαγα πάρα πολύ, ούτε θα πλακωθώ στο φαγητό, αν θέλετε το πιστεύετε, δεν έτρωγα πάρα πολύ στη ζωή μου.

Θα μιλήσω στη στιλίστρια και μάνατζέρ μου για αν δω αν θα αφήσω το μούσι. Πάντα ήμουν διάσημος, κι όταν πήγα ήμουν διάσημος στον Άγιο Δoμίνικο. Ήταν πολύ ωραίο που έπαιξε το βίντεοκλιπ μου στο Coco Bongo, μπράβο μας, κάτι κάναμε! Δεν είδα πάρα πολλά πράγματα, αλλά είναι λογικό με τόση μεγάλη επιτυχία να ασχοληθεί όλος ο κόσμος, δεν πήγε ο κόπος μας τζάμπα. Οι φανς μου μάλλον θα μου ζητάνε τη δίαιτα!»

Ο ράπερ ρωτήθηκε και για τη σπόντα του Στέλιου Χανταμπάκη κατά του Ντάνου, ότι δηλαδή φώναζε τις κάμερες για να κάνει την προσευχή του, και απάντησε χαρακτηριστικά: «Όταν κάνει ένας άνθρωπος τον σταυρό του, δεν μπορούμε να πούμε αν είναι στημένο ή όχι, ο καθένας έχει τους λόγους του, και το διαχειρίζεται όπως θέλει, δεν θα μιλήσω για το τι είπε ο Χανταμπάκης, Εγώ δεν κάνω το σταυρό μου, πιστεύω όμως! Όλα καλά για το καλοκαίρι, είμαστε σε καλό δρόμο!» είπε, ενώ απέφυγε να απαντήσει στην ερώτηση για τη Χριστινα Σάλτη. Δείτε τι είπε στο βίντεο που ακολουθεί:

Πηγή: http://ift.tt/2tblGMB
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top