ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
O Γιώργος Χρανιώτης αποχώρησε από το παιχνίδι του Survivor, αφήνοντας μόλις δυο στην ομάδα των Διασήμων, την Ευρυδίκη και τον Ντάνο.


Σε μία ασυλία που είχε πολυσυζητηθεί, αλλά και μια αποχώρηση που κόστισε στους Διάσημους του Survivor. Ο Γιώργος Χρανιώτης αποτελεί πια παρελθόν για το Survivor, αφού η διαδικασία της 24ωρης ψηφοφορίας, αλλά και της ήττας της προσωπικής ασυλίας τον έθεσε εκτός.

Αναλυτικότερα, οι Διάσημοι έχασαν την ασυλία το βράδυ της Τετάρτης και οδηγήθηκαν στο συμβούλιο του νησιού, προκειμένου να μάθουν το αποτέλεσμα από την 24ωρη ψηφοφορία του κοινού.

Η Ευρυδίκή Βαλαβάνη έχοντας κερδίσει την ατομική ασυλία εξαιρέθηκε από τη διαδικασία της αποχώρησης και τα δύο αγόρια τέθηκαν υποψήφιοι αυτόματα. Εκείνος που είχε συγκεκντρώσει το μικρότερο ποσοστό από την 24ωρη ψηφοφορία ήταν ο Γιώργος Χρανιώτης που ήδη πηγαίνοντας στο συμβούλιο του νησιού είχε αυτή τη φορά το προαίσθημα ότι θα είναι εκείνος που θα αποχωρήσει.

Ο ίδιος λίγες στιγμές μετά μοιράστηκε τις πρώτες του σκέψεις για αυτή την εμπειρία μέσα στο Survivor:

«Η πρώτη πρώτη σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας στίχος από τον αγαπημένο μου ποιητή, τον Καρυωτάκη και από ένα ποίημα του, το Μόνο που λέει «Όλα έπρεπε να έρθουν όπως ήρθαν». Έχω γελάσει πολύ, έχω κλάψει λιγότερο, έχω αναστατωθεί ευχάριστα πάρα πολύ, έχω χτυπήσει το κεφάλι μου σε ένα βράχο, έχω κάνει εξυπνάδες, έχω κάνει βλακείες, έχω αδικήσει ανθρώπους, αλλά επίσης έχω συγχωρήσει κάποιους άλλους.

Έχω κάνει έναν καινούριο φίλο που λέγεται Ντάνος και έχω καταλάβει μάλλον τι σημαίνει οικογένεια και δύναμη και φίλοι και προτεραιότητες σε αυτή τη ζωή, όσο καμία άλλη φορά στη ζωή μου» ανέφερε συγκεκριμένα ο Γιώργος Χρανιώτης δείχνοντας πραγματικά να έχει απολαύσει κάθε στιγμή αυτής της εμπειρίας στο Survivor και στον Άγιο Δομίνικο.

Πηγή: zappit.gr


Πηγή: http://ift.tt/2rvLQNV
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top