ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Πιο σέξι από ποτέ σε φωτογράφιση 1,5 χρόνο μετά τη γέννηση της κόρης της! [pics]
 Eίναι σeξι, ροκ, ταλαντούχα και την απολαμβάνουμε τα τελευταία χρόνια στους
"Συμμαθητές" του Αnt1. H Πηνελόπη Αναστασοπούλου, μιλάει σήμερα στο Down Town για την αλλαγή που έφερε στη ζωή της η κόρη της για το πόσο άλλαξε η εγκυμοσύνη το κορμί της και για το γεγονός ότι τον Ιούλιο κλείνει τα... 40 της χρόνια!
Και μπορεί η ίδια να λέει ότι το κορμί της έχει αλλάξει από την εγκυμοσύνη, όπως βλέπεις όμως η όμορφη Πηνελόπη είναι πιο σeξι από ποτέ..
Σκέφτεσαι να κάνεις σύντομα δεύτερο παιδί; Κάνουμε ήδη προσπάιθειες για δεύτερο παιδί με τον Φώτη. Ιδανικά θα ήθελα να κάνω τρία παιδάκια και γρήγορα.Δεν ξέρω όμως αν θα προλάβω ηλικιακά...
Σου έχουν μείνει κιλά από την εγκυμοσύνη; Όχι. Έχω ακριβώς τα ίδια κιλά που είχα πριν μείνω έγκυος. Το σώμα μου βέβεια έχει αλλάξει, πρώτον γιατί θηλάζω ακόμα οπότε έχω κατακράτηση και δεύτερον δεν είμαι πλέον γυμνασμένη όπως στο παρελθόν γιατί δεν έχω πλέον καθόλου ελεύθερο χρόνο.
Αλήθεια στον σύζυγό σου θα αρέσει η φωτογράφιση; Το ελπίζω και το εύχομαι.Για σένα έκανα το εξώφυλλο μωρό μου. Για να κάνουμε δεύτερο παιδί.
Για την Ευριδίκη Βαλαβάνη που είναι καλή της φίλης και την προπόνησε για καιρό στο pole dancing η Πηνελόπη είπε: Όταν μάθει τι γράφονται για εκείνη θα φρικάρει και θα στεναχωρηθεί πολύ γιατί είναι ένα απέρανατα ευαίσθητο και καλόψυχο πλάσμα και δεν το λέω αυτό για να της φτιάξω το προφίλ. Τώρα αν το φρύδι της σηκώνεται λίγο ψηλά, είναι γιατί κάποιος  εκεί μέσα της έχουν κάνει κάτι.
Διάβασε περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί



Πηγή: http://ift.tt/2slLaaK
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top