ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com


Αγκαλιά με τον θάνατο βρέθηκε μια όμορφη τραγουδίστρια την Εύβοια, όταν έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου την ώρα που πήγαινε για
προσκύνημα στο ιερό λείψανο του οσίου Ιωάννη του Ρώσου, στην εκκλησία που είναι χτισμένη στη χάρη του στο Προκόπι. Ήταν παραμονή της γιορτής του οσίου και, όπως αποκαλύπτει σε καθημερινή εφημερίδα γεμάτη ευγνωμοσύνη η Βάσια Φράγκου, του οφείλει τη ζωή της, καθώς πιστεύει ότι εκείνος την έσωσε από βέβαιο χαμό.

«Μόλις είχα σχολάσει από την πρωινή δουλειά μου στο Αλιβέρι και κατευθυνόμουν με το αυτοκίνητό μου, ένα λευκό Hyundai Atos στην περιοχή Προκόπι για να πάω να προσκυνήσω το ιερό λείψανο» περιγράφει η 30χρονη τραγουδίστρια και προσθέτει: «Κάποια στιγμή, στην οδό Κύμης-Αλιβερίου, μπροστά από μία ταβέρνα ση Ακτή Νηρέως, έπεσε πάνω μου με μεγάλη ταχύτητα ένα αγροτικό όχημα που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση».

Ο οδηγός του Navara, που κατευθυνόταν από τη Χαλκίδα προς το Αλιβέρι, έχασε τον έλεγχο σε μια απότομη στροφή που βρίσκεται στο σημείο, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και έπεσε πάνω στο Atos της Βάσιας Φράγκου. «Εγώ προχωρούσα με χαμηλή ταχύτητα και φορούσα ζώνη ασφαλείας. Άνοιξε ο αερόσακος και το Ι.Χ. μου έφερε στροφή.

Παρέμεινα στο ρεύμα μου, αλλά το αυτοκίνητο ήταν όλο μέσα και μάλιστα από τη μεριά μου, δηλαδή του οδηγού. Δεν το πίστευα ότι έμεινα ζωντανή» λέει η ξανθιά τραγουδίστρια, σοκαρισμένη ακόμα από τον κίνδυνο που διέτρεξε. Χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής για να απεγκλωβιστεί η κοπέλα, η οποία ήταν ελαφρά τραυματισμένη και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Κέντρο Υγείας Αλιβερίου και από εκεί στο Νοσοκομείο Χαλκίδας για περαιτέρω εξετάσεις.



Άμεση ήταν και η παρέμβαση της Ομάδας Διάσωσης Εύβοιας, μέλη της οποίας έσπευσαν στο σημείο για να βοηθηθούν στη ρύθμιση της κυκλοφορά ώσπου να αποκατασταθεί η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα κατά την απομάκρυνση των δύο οχημάτων.

Η τραγουδίστρια θεωρεί βέβαιο ότι σώθηκε χάρη στη θεία παρέμβαση του οσίου Ιωάννη του Ρώσου, το σκήνωμα του οποίου πήγαινε να προσκυνήσει: «Όλοι όσοι είδαν το αυτοκίνητό μου δεν πιστεύουν ότι δεν σκοτώθηκα ή ότι δεν έχω τραυματιστεί σοβαρά. Έχω, φυσικά, εκδορές και μώλωπες, αλλά ούτε ένα κάταγμα!

Πιστεύω ότι με προστάτευσε ο όσιος» υποστηρίζει. Η Βάσια Φράγκου, που είναι αρραβωνιασμένη και τα πρωινά δουλεύει στη Γενική Ταχυδρομική στο Αλιβέρι, ενώ τα βράδια τραγουδά στην Εύβοια, προέρχεται από οικογένεια πιστών χριστιανών. Μάλιστα, η ίδια έψελνε στην εκκλησία όταν ήταν μικρή, ενώ ήταν και στη χορωδία:

«Ο πατέρας μου εξακολουθεί να ψέλνει στην εκκλησία και γενικά ως οικογένεια πιστεύουμε στα θεία. Εγώ τον χειμώνα τραγουδάω σε μαγαζιά και τα καλοκαίρια κάνω περιοδείες με άλλους συναδέλφους» λέει.gossip-tv.gr


Πηγή: http://ift.tt/2rM4TyK
loading...
 
Top