ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
H Hannah Darr γνώρισε τον Layne Meriwether όταν μετακόμισε στην πόλη του στην πρώτη Δημοτικού. Είχαν πάντα φιλικές σχέσεις, αλλά η Hannah έπαθε πλάκα όταν ο Layne της ζήτησε να βγουν ραντεβού στην πρώτη Λυκείου.



Σύντομα τα έφτιαξαν και ήταν αχώριστοι.

Ονειρεύονταν να περάσουν τις ζωές τους μαζί – ήθελαν να μεγαλώσουν μαζί, να μάθουν μαζί και να φτιάξουν οικογένεια μαζί.

Τον Απρίλιο του 2016, ο Layne έκανε πρόταση γάμου στην Hannah. Χωρίς δισταγμό, η Hannah απάντησε ναι. Ήξερε, χωρίς αμφιβολία, ότι ο Layne ήταν ο άντρας με τον οποίο ήταν γραφτό να περάσει την ζωή της.

Άρχισαν αμέσως τις ετοιμασίες – ήθελαν να γιορτάσουν την αγάπη τους με συγγενείς και φίλους.

Δυστυχώς, στις 5 Φεβρουαρίου 2017, τα όνειρα του Layne και της Hannah κατέρρευσαν, όταν ο Layne σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Η Hannah ήταν συντετριμμένη, αλλά τώρα μοιράζεται την ιστορία της και την γαμήλια φωτογραφία που τράβηξε με το «φάντασμα» του αγαπημένου της.


Η Hannah μοιράστηκε την ιστορία τους στην σελίδα Love What Matters και γρήγορα έγινε viral.

Μέσα σε μια εβδομάδα, η δημοσίευση της είχε συγκεντρώσει πάνω από 17.000 αντιδράσεις και 1.500 κοινοποιήσεις.

Η Hannah έγραψε στην δημοσίευση της:

«Η ζωή μου μπλέχτηκε με την ζωή του Layne από νωρίς. Μετακόμισα στην Οκλαχόμα στην πρώτη δημοτικού και είχαμε συχνά επαφή μέσω του σχολείου.

Όταν ήμουν στην πρώτη Λυκείου (2010), ο Layne μου ζήτησε να βγούμε ραντεβού μετά από έναν αγώνα. Ήμουν πολύ αγχωμένη που αυτός ο όμορφος αθλητής μου ζήτησε να βγούμε! Στην αρχή είπα όχι, αλλά μετά ενέδωσα και από τότε ήμασταν αχώριστοι.»


«Μας άρεσε να κάνουμε τα πάντα μαζί. Κάναμε στίβο μαζί, κάναμε ομιλίες μαζί, δείχναμε ζώα μαζί και πολλά ακόμη. Ο Layne δούλευε για τους γονείς μου.

Όπου ήταν ο ένας, βρισκόταν σίγουρα και ο άλλος μαζί του. Πάμε τώρα 6 χρόνια μπροστά, στις 15 Απριλίου 2016. Εκείνη τη μέρα ο Layne με πήγε στο αγαπημένο μας σημείο για ψάρεμα και μου ζήτησε να είμαστε μαζί για πάντα.»


«Νόμιζα ότι ήμουν η πιο τυχερή κοπέλα στον κόσμο, αλλά αν βλέπατε το τεράστιο χαμόγελο του και τα λαμπερά μάτια του, θα καταλαβαίνατε ότι εκείνος πίστευε ότι ήταν ο πιο τυχερός στον κόσμο.

Η περασμένη χρονιά ήταν γεμάτη ετοιμασίες για τον γάμο και την κοινή μας ζωή. Το σπίτι μου είναι γεμάτο διακοσμητικά γάμου που περιμένουν την ημέρα του γάμου μου, η οποία όμως δεν θα έρθει ποτέ.»

«Ο Layne κι εγώ είχαμε σχεδιάσει τις ζωές μας μαζί, είχαμε αγοράσει ακόμη και βοοειδή μαζί. Λένε ότι είναι σοβαρά τα πράγματα, όταν αγοράζετε μαζί βοοειδή.

Ξέραμε πού θα χτίζαμε το σπίτι μας και πώς θα βγάζαμε τα παιδιά μας. Μεγάλα σχέδια και όνειρα, που δεν θα μπορέσουμε ποτέ να πραγματοποιήσουμε μαζί.»


«Πολλοί θα έλεγαν ότι ο Layne κι εγώ είχαμε έναν παραμυθένιο έρωτα. Είχαμε έναν έρωτα που πολλοί περνάνε μια ζωή προσπαθώντας να τον βρουν. Ήταν υπομονετικός, ευγενικός και άνευ όρων.

Θα μου λείπει πάντα το πώς με κοίταζε ο Layne με τόση αγάπη και λατρεία. Καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλο με τρόπο που κανείς άλλος δεν μπορούσε. Πηγαίναμε και οι δύο στο πανεπιστήμιο και παρ’όλο που δεν μέναμε μαζί, περνούσαμε κάθε μέρα μαζί.»


«Κάναμε μαζί γυμναστική, φτιάχναμε μαζί μεσημεριανό και βραδινό, διαβάζαμε μαζί και περνούσαμε γενικά τον χρόνο μας μαζί. Μας άρεσε το διάβασμα, η μάθηση, τα ταξίδια και η γεωργία. Πιέζαμε και δίναμε κίνητρα ο ένας στον άλλο για να κάνουμε το καλύτερο που μπορούσαμε.

Το σημαντικότερο, αγαπούσαμε και αποδεχόμασταν ο ένας τον άλλο γι’αυτό που ήμασταν. Ο Layne ήταν άνθρωπος του Θεού, χαρούμενος, έξυπνος, δυναμικός, συμπονετικός και δυνατός. Ευτυχώς, ξέραμε πόσα σήμαινε ο ένας για τον άλλο, γιατί το λέγαμε κάθε μέρα. Με έκανε να νιώθω αγάπη, ασφάλεια και σιγουριά. Δεν θα υπάρξει κανείς άλλος σαν τον αγαπημένο μου Layne.»


«Ο Layne σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στις 5 Φεβρουαρίου 2017, μόλις 4 μήνες πριν τον γάμο μας. Είμαι συντετριμμένη που δεν θα μπορέσω να παντρευτώ τον καλύτερο μου φίλο, αλλά παρηγοριέμαι από το γεγονός ότι θα συναντηθούμε ξανά στον Παράδεισο μια μέρα.»


«Ονειρεύτηκα ότι τριγυρνούσα με το νυφικό μου εντελώς χαμένη και αβοήθητη, με κλάματα να τρέχουν και να θολώνουν την όραση μου.

Τα μάτια μου καθάρισαν λίγο και είδα τον γλυκό μου Layne να περπατά προς το μέρος μου με το λαμπερό του χαμόγελο. Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και είπε, “Κοριτσάκι, σταμάτα να κλαις! Είσαι όμορφη. Είσαι τόσο δυνατή. Μπορείς να τα καταφέρεις!”.»

«Νωρίτερα εκείνο το βράδυ με είχε πάρει ο ύπνος κλαίγοντας, γιατί το μόνο που ήθελα ήταν μια ευκαιρία να παντρευτώ το καλύτερο μου φίλο… και μετά είδα αυτό το όνειρο και ηρέμησα.

Όταν είδα την φωτογραφία της Holly Gannett, αμέσως σκέφτηκα αυτό το όνειρο και έκλαψα. Είμαι ευγνώμων γι’αυτή την φωτογραφία. Θα την κρατήσω για πάντα.»


Πηγή: http://ift.tt/2rDkLYW
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top