ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ρε παιδιά πραγματικά έχουν σπάσει τα νεύρα μου!



Πείτε μου απλά ότι δεν ειμαι η μόνη που το ζω αυτό... Προσπαθώ κάθε φορά να οργανώσω έξοδο η κάτι..είτε με την παρεα μου είτε με τα παιδιά απο τη σχολή ας πούμε . Στέλνω στην ομάδα μπας και βγάλουμε άκρη εκεί που είμαστε όλοι μαζεμένοι και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν βγάζουμε άκρη.

Ο ΕΝΑΣ δεν έχει λεφτά , ο άλλος δεν έχει ιδέες, ο άλλος δεν Απαντάει, ο άλλος περιμένει να τα κανονίσουν όλα οι άλλοι, ο άλλος δεν ξέρει τι θέλει ,ο άλλος δεν μπορεί... Ε έλεος!

Όλοι οι προβληματικοί σε μένα??? Τύποι Που είστε ελεύθεροι σε θεμα εξόδων, οργανωτικοι ,έχετε όρεξη για διαφορά πράγματα (καφέδες βόλτες ποτά ταινίες) πατήστε τέλειο ή κάντε ενα σχόλιο να κανονίσουμε τίποτα άμα θέλετε γιατί με τους δικούς μου άκρη δε βγάζω , θέλω support για πάμε!

Τι να κάνω;;


Πηγή: http://ift.tt/2rd5rOJ
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top