ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Διάβασε τις πικάντικες αποκαλύψεις από γνωστή νεαρή Ελληνίδα.



Χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα η όμορφη Έλλη Παπαγγέλη έχει μιλήσει ανοιχτά για τη σeξουαλική της ζωή και έχει προχωρήσει σε πιπεράτες αποκαλύψεις.

Μιλώντας παλαιότερα στο "Πρώτο Θέμα" η όμορφη νεαρή απάντησε σε μια σειρά κauτών ερωτήσεων...

Πότε έκανες πρώτη φορά eρωτα;
"Δεκαεπτάμισι ετών. Ήρθε πολύ φυσιολογικά μέσα από μία σχέση".

Έχεις υπάρξει υπερσeξουαλική; 

"Σε φυσιολογικά πλαίσια. Δεν έχω κάνει γενικότερα πολλές σχέσεις, αλλά όταν είμαι με τον σύντροφο μου, μου αρέσει να τα δίνω όλα".

Έχεις κάνει 0ne night stand;
"Όχι, με την έννοια του να γνωρίσω κάποιον και να κάνω έρωτα το ίδιο βράδυ μαζί του. Έχω κάνει τέσσερες σοβαρές σχέσεις κι άλλες τέσσερις πιο χαλαρές".

Δηλαδή έχεις βρεθεί σeξουαλικά με λιγότερους από δέκα άνδρες;
"Έχω βρεθεί σeξουαλικά με 8 άνδρες".

Έχεις πονέσει για eρωτες;
"Ναι, έχω βιώσει αυτό που λέμε «έπεσα στα πατώματα». Το έχω μετανιώσει όμως έκ των υστέρων".

Απολαύστε την...












Πηγή: http://ift.tt/2rJOivv
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top