ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ένα 26χρονο μοντέλο, εθισμένο στις πλαστικές εγχειρήσεις, έχει κάνει πάνω από 100 επεμβάσεις προκειμένου να γίνει σαν “ζωντανό καρτούν”, προς απογοήτευση της συντηρητικής οικογένειας της.


Η Σουηδέζα Pixee Fox, η οποία ζει στην Βόρεια Καρολίνα, έχει κάνει πάνω από 100 πλαστικές επεμβάσεις και εγχειρήσεις και έχει αφαιρέσει 6 από τα πλευρά της.

Επίσης, έχει αλλάξει το χρώμα των ματιών της, έχει κάνει αρκετές αυξητικές στήθoυς και πρόσφατα φούσκωσε τον πισινό και τα χείλη της μέσω μιας επέμβασης μεταφοράς λίπους.

Η Pixee, η οποία ήταν ηλεκτρολόγος, παραδέχεται ότι δείχνει εντελώς διαφορετική από το πώς ήταν νεότερη, αλλά ακόμα δεν είναι ικανοποιημένη και σχεδιάζει επιπλέον επεμβάσεις.

“Ήμουν ικανοποιημένη με το πώς ήμουν τότε και είμαι ικανοποιημένη με το πώς είμαι τώρα, αλλά έχω ένα όραμα για το πώς θέλω να γίνω και θα συνεχίσω να το ακολουθώ.”



“Το 2017 θέλω να κάνω άλλες 10 επεμβάσεις. Και θα αρχίσω να κάνω προπόνηση με κορσέ για να μπω στο βιβλίο ρεκόρ Γκίνες σαν η γυναίκα με την λεπτότερη μέση.”
Εξαιτίας των επεμβάσεων, η Pixee είναι εντελώς διαφορετική από την αδερφή της, της οποίας ο τρόπος ζωής δεν έχει καμία σχέση με της Pixee.
Η 28χρονη Lovisa μένει στο Gavle, όπου εκτρέφει άλογα, και δεν έχει κάνει καμία επέμβαση η ίδια. Λέει ότι είναι περήφανη για την αδερφή της.

“Νομίζω ότι η Pixee στοχεύει ψηλά και έχει πολλά σχέδια. Έχει ήδη πετύχει πολλά”, είπε.
“Ξέρω ότι η μαμά μου έχει απογοητευτεί λίγο από μένα. Είναι δύσκολο να καταλάβω την απογοήτευση της. Ειδικά όταν έχω κάνει μόλις μια νέα επέμβαση”, είπε η Pixee.

“Οι γονείς μου δεν καταλαβαίνουν γιατί το κάνω αυτό, αλλά είμαι πολύ κοντά με την αδερφή μου, την Lovisa. Μπορώ να της λέω πιο πολλά από ότι στους γονείς μας και να είμαι πιο ανοιχτή μαζί της.”
Είναι προφανές ότι ο καθένας κάνει την δική του ζωή. Μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, αρκεί να του αρέσει.
Πιστεύετε όμως ότι το έχει παρακάνει λίγο;


Πηγή: http://ift.tt/2teum5E
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top