ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Και μετά είναι εγώ το κακό παιδί. Είμαι εγώ ο σκληρός και ο αιχμηρός. Εντάξει τώρα. Δεν λέω πώς έχω βγεί απο μοναστήρι χθές αλλά με αυτά που βλέπω…
στο τέλος θα ξεχάσω και όσα έμαθα. Υπάρχει κι ένα όριο στον βωμό της δημοσιότητας. Μπορεί για κάποιες να μην ειναι διακριτό. Ωστόσο όταν αυτό ξεπερνιέται είναι ορατό και συνάμα προκλητικό.
Αυτή η γυναίκα δυστυχώς δεν βάζει μυαλό και κάνει πάντα υπερβολές. Ο λόγος για την Νίνα Λοτσάρη η οποία ανέβασε μια φωτογραφία φορώντας ένα κauτό μαγιό με βαθύ ντεκολτέ, από το οποίο διαγράφονταν οι ρwγες της.
Πραγματικά βρε Νίνα μου απορώ. Εντάξει να είσαι σeξι… εντάξει να θες να περιποιείσαι τον εαυτό σου… εντάξει να αγαπάς το ρετούς, αλλά όταν είσαι μάνα και κάποιας ηλικίας πλέον το να ποζάρεις έτσι είναι τραγικό!
Και να πω ότι είχες «ρίξει» την βουτιά σου, ήσουν βρεγμένη και γι’ αυτό φάνηκαν οι θηλές σου να το καταλάβω. Αλλά να μην αφήνεις εξ αρχής τίποτα στην φαντασία είναι ανεπίτρεπτο!!!
Υ.Γ Για να μην γράψω κι άλλα
nassos blog
Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top