ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Αναστάτωση έχει προκαλέσει η φωτογραφία της «Μαχήτριας» με την Inna από την Sirina.

Πριν από μερικές μέρες, η πορνοστάρ ανέβασε μία φωτογραφία με την μελαχρινή καλλονή του Survivor και άμεσα ξεκίνησαν φήμες πως ίσως η Ειρήνη Κολιδά στραφεί στην… υποκριτική. Μάλιστα, η «Μαχήτρια» έδωσε την απάντησή της.
Συγκεκριμένα, η μελαχρινή γυμνάστρια βρέθηκε στο «Survivor Πανόραμα» και έδωσε την απάντησή της: «Το είδα στο διαδίκτυο και πραγματικά σοκαρίστηκα με τον τρόπο σκέψης κάποιων ανθρώπων και με το πώς το μεγεθύνουν. Δεν ήρθαν με καμία πονηρή διάθεση ούτε έχω καμία», ήταν τα πρώτα της λόγια.
Και συνέχισε: «Το σίγουρο είναι ότι δεν ετοιμάζω “πονηρή” ταινία, που έχει βγει παραέξω ότι μπορεί να ετοιμάζω. Το είδα στο διαδίκτυο και πραγματικά σοκαρίστηκα με τον τρόπο σκέψης κάποιων ανθρώπων και με το πώς το μεγεθύνουν. Δεν ήρθα με καμία πονηρή διάθεση ούτε έχω καμία. Πήγα σε ένα γύρισμα στην εκπομπή του Αρναούτογλου και πριν από εμένα είχε γύρισμα μια κοπέλα που είναι πορνοστάρ. Όταν με είδε μου ζήτησε να βγάλουμε μια σέλφι, εγώ δεν αρνήθηκα και την επόμενη μέρα γράψανε ότι η Ειρήνη Κολιδά θα γυρίσει ταινία με την Inna».
Πηγή: onsports
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top