ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

«Εδώ και μία ώρα το κινητό μου χτυπάει
ασταμάτητα από δημοσιογράφους, blogs και κανάλια για να δώσω μια απάντηση για τη σύλληψη για κλοπή ''του αδερφού της Σάσα Μπάστα''» δηλώνει η τραγουδίστρια Σάσα Μπάστα, αναφορικά με την είδηση που κάνει τις τελευταίες ώρες τον γύρο του Διαδικτύου περί σύλληψης του αδερφού της.

Και συνεχίζει: «Θέλω να σας πω ότι είμαι πολύ ταραγμένη γιατί, αν και λυπάμαι για κάθε άνθρωπο -ειδικά νέο- που έχει μπλέξει για παραβατική συμπεριφορά, για τον συγκεκριμένο άνθρωπο που με καλούν οι δημοσιογράφοι, δεν μπορώ να νιώσω τίποτα παραπάνω από αυτό που θα ένιωθα για οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο».

«Αυτός ο νέος είναι γιος του πατέρα μου από τον πρώτο του γάμο, άρα ετεροθαλής αδερφός μου, τον οποίο έχω δει μια φορά στη ζωή μου, δεν έχουμε καμία μα καμία σχέση» διευκρινίζει η Σάσα Μπάστα, «και το μόνο που μπορώ να πω, χωρίς να αναλωθώ σε δηλώσεις και ερωτήσεις, είναι ότι εύχομαι ο Θεός να τον βοηθήσει να μπει στον σωστό δρόμο, για να μην έχει προβλήματα στην ζωή του. Κάτι που κάνω ούτως ή άλλως κάθε βράδυ στην προσευχή μου για όλους τους ανθρώπους».

«Να είναι καλά και παρακαλώ πολύ να μην γίνεται αναδημοσίευση της είδησης ως αδερφός της Σάσα Μπάστα για λόγους εμπορικότητας, γιατί αυτό διαταράσσει την προσωπική και οικογενειακή μας γαλήνη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση» καταλήγει η δήλωση της Σάσας Μπάστα.

Πηγή: www.thetoc.gr

loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top