ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0


Η Νατάσσα Μποφίλιου παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό Omikron και, μεταξύ άλλων, μίλησε στον Πιέρη Παναγή για την προσωπική της ζωή, εξομολογήθηκε τι ξεχωριστό έχει ο σύντροφός της, Χρήστος Κορτσέλης, ενώ αποκάλυψε αν θέλει να παντρευτεί και να αποκτήσει ένα παιδί.

Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξής της:
Ερωτεύεσαι εύκολα;
Πολύ δύσκολα θα βρω έναν άνθρωπο να τον εμπιστευτώ, να τον πιστέψω και να είμαι μαζί του. Πιστεύω στην αγάπη, στην ερωτική διάθεση αλλά ήταν δύσκολο να πω ότι με αυτόν θέλω να περάσω τη ζωή μου. Η πιο έντονη και σοβαρή σχέση μου είναι αυτή που είμαι τώρα.

Τι ερωτεύτηκες σε αυτόν;
Στους ανθρώπους με γοητεύει περισσότερο απ’ όλα η καλοσύνη, η σοβαρότητα και η στιβαρότητα. Θέλω να έχω δίπλα μου μια προσωπικότητα που θαυμάζω, που εκτιμώ, που εμπνέει το σεβασμό και κερδίζει την αγάπη μου. Όλες οι προηγούμενες σχέσεις είχαν και έναν νεανικό ενθουσιασμό. Τώρα υπάρχει το στοιχείο του θαυμασμού και του σεβασμού που κερδίζεται κάθε μέρα. Και αυτό είναι σημαντικό για μένα.
Σκέφτηκες πώς θα είσαι ως μάνα; Εάν θα είσαι και εκεί υπερπροστατευτική;
Όχι γιατί δεν το έχω σκεφτεί. Κάποιες φάσεις περνάει απ’ το μυαλό μου αλλά είναι μακρινό…
Για εσάς τις γυναίκες είναι πιο δύσκολο γιατί υπάρχει αντίστροφη μέτρηση.
Μου δημιουργεί ανασφάλεια αυτό αλλά δεν ξέρω αν θα έκανα παιδί. Είναι πιθανά όλα τα σενάρια. Εάν γίνει όμως θέλω να το κάνω αφοσιωμένα και όσο καλύτερα μπορώ γιατί ξέρω ότι είναι μεγάλη ευθύνη.
Θέλεις να παντρευτείς να κάνεις οικογένεια;
Είμαι με το σύντροφό μου αρκετά χρόνια, ζούμε μαζί… Έχουμε μια οικογένεια με τον τρόπο μας.
Πηγή: fthis
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top