ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Συνδυασμός διασκέδασης και άσκησης. Γυμνάζει ολόκληρο το σώμα και σας βοηθάει να αδυνατίσετε...
Το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για να εκμεταλλευτείτε τη θάλασσα και να αποκτήσετε ένα σφιχτό σώμα δαμάζοντας τα κύματα.
Η Ελλάδα είναι η χώρα που το υγρό στοιχείο τη χαρακτηρίζει, με υπέροχες παραλίες και μοναδικές θάλασσες. Δυστυχώς, έχουμε συνδέσει τη θάλασσα με τη χαλάρωση και το μαύρισμα. Η θάλασσα ωστόσο δεν προσφέρει μόνο αυτά. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος λοιπόν να γυμνάσουμε το σώμα μας και να κάψουμε θερμίδες.

Είναι ένα σπορ για όλους
Η κολύμβηση ενδείκνυται για όλους ανεξάρτητα από την ηλικία και το φύλο. Είναι μία από τις καλύτερες αερόβιες δραστηριότητες εφόσον γυμνάζει όλους τους μυς του σώματος χωρίς να τους επιβαρύνει. Βελτιώνει σημαντικά την καρδιοαναπνευστική λειτουργία και γενικότερα τη φυσική μας κατάσταση.

Ένα στυλ για κάθε τύπο
1. Ελεύθερο. Είναι το πιο γρήγορο στυλ κολύμβησης. Η θέση του είναι μπρούμυτα με την κίνηση στα χέρια και στα πόδια ενώ ο κορμός στρίβει ελαφρά. Γυμνάζονται οι μύες των ώμων, οι μύες της πλάτης και του θώρακα, οι πλάγιοι κοιλιακοί, ενώ στα πόδια γυμνάζονται οι τετρακέφαλοι και οι οπίσθιοι μηριαίοι.

2. Πρόσθιο. Είναι το δεύτερο πιο συνηθισμένο στυλ μετά το ελεύθερο και έχει την πιο βολική θέση σώματος στο νερό. Γυμνάζει τους μυς της πλάτης και του στήθους, τους προσαγωγούς, τους τετρακέφαλους και τους γλυτιαίους και τέλος τους κοιλιακούς και ραχιαίους.

3. Ύπτιο. Είναι δεύτερο σε ταχύτητα και το σώμα βρίσκεται σε ύπτια θέση. Γυμνάζει τους μυς του ώμου, λόγω της περιστροφής των χεριών την πλάτη και τους πλάγιους κοιλιακούς, στα πόδια τους τετρακέφαλους, τους οπίσθιους, μηριαίους και γλουτιαίους.

4. Πεταλούδα. Είναι το πιο εντυπωσιακό στυλ και συγχρόνως το πιο δύσκολο.Γυμνάζει το στήθος και την πλάτη και έπειτα τους ορθούς κοιλιακούς και τους ραχιαίους χαμηλά. Το συγκεκριμένο στυλ απευθύνεται μόνο σε όσους γνωρίζουν να κολυμπούν καλά, είναι γυμνασμένοι και δεν έχουν προβλήματα στη μέση ή την πλάτη.

Τέλος, πρέπει να θυμάστε ότι δεν πρέπει να υπερεκτιμάτε τις κολυμβητικές σας ικανότητες και να κινείστε παράλληλα προς την ακτή  και να μην απομακρύνεστε απ'αυτήν.
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top