ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Η 24χρονη Μαριάννα Μέντες από τη Βραζιλία, γεννήθηκε με ένα σημάδι που καλύπτει μεγάλο μέρος του προσώπου της. Αυτό δεν την εμπόδισε να πάρει μέρος σε μια εκπληκτική φωτογράφιση ως μοντέλο. Πρόσφατα έκανε μια δυνατή δήλωση, για το τι σημαίνει να είσαι όμορφος.
Το σημάδι καλύπτει μέρος τη μύτης, το δεξί μάτι και το δεξί μάγουλο. Ονομάζεται σύμφυτος μελανοκυτταρικός σπίλος και εκτιμάται πως επηρεάζει 1 στα 20.000 μωρά. Προκαλείται από μια αυξημένη ποσότητα χρωστικής κάτω από το δέρμα, γεγονός που καθιστά την πληγείσα περιοχή πιο σκούρα ως αποτέλεσμα. 
Η Μαριάννα υποβλήθηκε σε χειρουργικές επεμβάσεις με λέιζερ όταν ήταν μόλις πέντε χρονών για να μειώσει το νεύρο, επειδή η μητέρα της φοβόταν ότι θα δεχθεί άσχημα σχόλια. Όμως όπως θα δείτε και παρακάτω, η νεαρή που εργάζεται ως βοηθός στυλίστα από την περιοχή Χουίζ ντε Φόρα, δεν μπορεί να είναι περισσότερο περήφανη για τη διαφορετικότητά της.
«Αισθάνομαι πιο όμορφη και εντελώς διαφορετική από τους άλλους, επειδή έχω ένα σημάδι. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που το βλέπουν και δεν τους αρέσει, αλλά δε με νοιάζει. Μου έχουν πει μερικοί ότι είναι «άσχημο» ή «παράξενο», αλλά δε με ενοχλεί. Αυτή είναι απλά η γνώμη τους. Πολλοί άνθρωποι με ρωτούν για το σημάδι μου, μερικές φορές σκέφτονται ότι είναι μακιγιάζ ή τατουάζ, αλλά δε με πειράζει να τους εξηγήσω. Είμαι υπερήφανη που έχω ένα τέτοιο σπίλο, είναι μέρος του ποια είμαι και πώς έμαθα να αρέσω στον εαυτό μου», δήλωσε η Μαριάννα.
Η Μαριάννα Μέντες από τη Βραζιλία, γεννήθηκε με ένα σημάδι που καλύπτει μεγάλο μέρος του προσώπου της.
Ονομάζεται σύμφυτος μελανοκυτταρικός σπίλος και εκτιμάται πως επηρεάζει 1 στα 20.000 μωρά.
Η μητέρα της φοβήθηκε πως θα έπεφτε θύμα κοροϊδίας και εκφοβισμού. Έτσι, η τότε 5 ετών Μαριάννα, υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση με λέιζερ.
Η εγχείρηση δεν είχε μεγάλο αποτέλεσμα, αλλά η Μαριάννα είναι χαρούμενη.
«Αισθάνομαι πιο όμορφη και εντελώς διαφορετική από τους άλλους, επειδή έχω ένα σημάδι».
«Μου έχουν πει μερικοί ότι είναι «άσχημο» ή «παράξενο», αλλά δε με ενοχλεί».
«Δεν συγχύζομαι αν κάποιος μου πει πως δεν του αρέσει. Για μένα είναι όπως κάθε άλλο μέρος του σώματός μου».
«Είμαι υπερήφανη που έχω ένα τέτοιο σπίλο, είναι μέρος του ποια είμαι και πώς έμαθα να αρέσω στον εαυτό μου».
«Ποτέ δε θα ντραπώ για αυτό και νιώθω καλά που το έχω».
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top