ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Τα ζώα ζουν σε ομάδες ή μόνα τους, αλλά σίγουρα χρειάζονται αγάπη.   
 
Έτσι, μερικές φορές επισκέπτονται ανθρώπους και άλλα ζώα για να τους πουν ένα «γεια»! Γι’ αυτό, παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες από πλάσματα που έκαναν την επίσκεψή τους και αποδεικνύουν πως οι φιλίες δεν έχουν όρια και προϋποθέσεις.
Από ρακούν, κουκουβάγιες και άλλα ζώα, όλα αναζητούν την ανθρώπινη συντροφιά. Είναι όμορφη αυτή η αλληλεπίδραση των διαφορετικών πλασμάτων της φύσης και έχει να μας διδάξει πολλά.
#1 Το ελάφι επισκέπτεται κάθε πρωί την γάτα στο Χάρρισμπεργκ της Πενσυλβανία
#2 «Οι γονείς μου ξεκίνησαν να ταΐζουν μια αδέσποτη γάτα πριν μερικές εβδομάδες. Σήμερα είδαν αυτό!»
#3 Με τον καιρό, νιώθει άνετα στην αυλή των ανθρώπων
#4 «Η φώκια ανέβηκε στο σκάφος μας, μπήκε στην καμπίνα και βολεύτηκε στον καναπέ.»
#5 Ήρθαν να πουν «καλωσορίσατε» στους νέους γείτονες!
#6 Του αρέσει εδώ
#7 Αυτό το πλασματάκι κοιτάει από το παράθυρο
#8 «Η αρκούδα μύρισε τα κεκάκια και ήθελε να μπει μέσα»
#9 Πήγε να απολαύσει το μεσημεριανό του γεύμα
#10 Την έπιασαν στα πράσα όταν άναψαν το φως της βεράντας
#11 Καθημερινά του δίνουν φιστίκια, οπότε κάθε πρωί εμφανίζεται στην πόρτα τους.
#12 Τον περίμενε στην πόρτα πριν φύγει για τη δουλειά
#13 Μια γυναίκα έβαζε μπολ με πάγο στην αυλή της για τους σκίουρους. Αυτό το πλασματάκι ήταν τόσο ευγνώμον, που κοιμήθηκε πάνω στο δοχείο.
#14 «Αυτός ο γάτος εμφανίστηκε στην πόρτα μου χθες. Υποθέτω πως πλέον έγινε το κατοικίδιό μου.»
#15 «Γεννήθηκαν στην αυλή μου την περασμένη άνοιξη. Από τότε, έρχονται πού και πού να πουν ένα «γεια!»
#16 «Το γλυκό ελαφάκι ήταν έξω από την πόρτα μου»
#17 «Ο μικρούλης ήθελε να συμμετέχει στο πρωινό μας γεύμα»
#18 «Ήρθα σπίτι και βρήκα αυτή τη γάτα με τα μικρά της. Μάλλον απέκτησα κατοικίδια.»
#19 «Ο μικρούλης πήδηξε μέσα στο καγιάκ μου, στη Νέα Ζηλανδία»
#20 «Ήρθε στο σπίτι μου και δεν φεύγει. Μάλλον θα έχω κατοικίδιο»
#21 «Βρήκα την κουκουβάγια μέσα στο φορτηγάκι μου!»
#22 «Η αλεπού βρήκε την μπάλα του σκύλου και την έφερε. Τα φώτα της αυλής άναψαν στη 1 το βράδυ, λόγω της εμφάνισής της.»
#23 «Νόμιζα πως τα παιδιά έπαιζαν με το κουδούνι, αλλά τελικά ήταν αυτός ο μικρούλης.»
#24 Κάποιος ήρθε για επίσκεψη
#25 «Αυτός ο βάτραχος έρχεται συχνά στη βεράντα μου. Έτσι, αποφάσισα να του φτιάχνω μικρά καπέλα!»
#26 Κάποιος ήρθε να τα πει με τους γείτονες
#27 «Μένω δίπλα στην παραλία και αυτός ο τύπος ήρθε να με επισκεφτεί.»
#28 «Μια μικρή αλεπού αποκοιμήθηκε δίπλα στον χώρο με τα κοτόπουλα. Δεν πείραξε κανένα από αυτά.»
#29 «Άκουσα θόρυβο από την κουζίνα και βρήκα αυτό το καγκουρό»
#30 «Βρήκα αυτό το πλασματάκι μόνο του στον κήπο μας»
#31 «Εμφανίστηκε στην φάρμα του αδερφού μου. Τον πήγαν στον κτηνίατρο και η μικρή του κόρη αποφάσισε πως είναι το δώρο των Χριστουγέννων που θέλει. Έτσι, γνωρίστε τον Ποπάυ.»
#32 Ένα μικρό πλάσμα ήρθε για επίσκεψη
#33 Άλλος ένας απρόσμενος επισκέπτης
#34 «Έφαγε τους σπόρους που αφήσαμε για τα πουλιά και τον πήρε ο ύπνος»
#35 «Ήρθε και χτύπησε το παράθυρο για να μας χαιρετίσει»
#36 Ήθελε να πάει με τους ανθρώπους στο σπίτι
#37 «Ζω στον 7ο όροφο μιας πολυκατοικίας και δεν έχω γάτα. Ξύπνησα και είδα αυτό.»
#38 «Άφησα ανοιχτή για λίγο την πόρτα του αυτοκινήτου και επιστρέφοντας, αντίκρισα αυτό.»
#39 «Χθες τάισα 2 πάπιες και σήμερα αντίκρισα ένα πλήθος»
#40 «Αυτό το πλάσμα μας επισκέπτεται καθημερινά στο διαμέρισμά μας, στην παραλία του Παναμά. Του αρέσουν το ψωμί και οι μπανάνες.»
 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top