ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Στο Youweekly.gr και τον Γιώργο Μιχαλόπουλο, μίλησε η αδερφή του Ορέστη Τσάνγκ, Μαρία και μας αποκάλυψε όλα αυτά που δεν γνωρίζαμε στο παιχνίδι…

Ωστόσο, αυτές τις ημέρες με τις αλλαγές που γίνονται στο παιχνίδι επιβίωσης και τις αποχωρήσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο να ενταχθεί νέος παίκτης στην ομάδα των «Μαχητών» και δεν αποκλείεται να δούμε εκείνη όπως μας δήλωσε...

Μάλιστα η Μαρία Τσανγκ έχει αρχίσει και προπονείται ήδη για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις δοκιμασίες σε περίπτωση που είναι εκείνη που θα μπει στο παιχνίδι…
«Μαζί δηλώσαμε συμμετοχή, όμως δεν είπαμε ποτέ ότι ήμασταν αδέλφια. Δεν το πήρε χαμπάρι η παραγωγή, μπορεί αν το είχαν καταλάβει να ήμουν κι εγώ τώρα στον Άγιο Δομίνικο, αφού, όπως είδαμε, υπήρχε η τάση να πάρουν αδέλφια. Έχω ακούσει ότι τα πάντα είναι πιθανά και μπορεί να πάρουν νέους παίκτες, μου έχουν μεταφέρει διάφορα, εγώ είμαι πανέτοιμη να μπω στο “Survivor” και, όπως βλέπετε, σε φόρμα…» δηλώνει αποκλειστικά στο Youweekly.gr η sexy Κινέζα, που έχει κάνει εξίσου αίσθηση με τον παίκτη των Μαχητών και την οποία εντοπίσαμε κατά τη διάρκεια της σκληρής της προπόνησης στο γυμναστήριο «Warehouse7», στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
«Θέλω να παραμείνει ο Ορέστης στο “Survivor” όσο πιο πολύ γίνεται γιατί έχω μεταμορφώσει το δωμάτιό του σε ντουλάπα και θα πρέπει να ξεβολευτώ, κάτι που δεν θέλω αυτή τη στιγμή. Ο Ορέστης είναι πολύ ικανός στο να επιβιώνει στα δύσκολα, είναι δουλευταράς, έχει αδικηθεί από κάποιους όμως, δεν τον βλέπω νικητή. Νομίζω ότι θα κερδίσει ο Ντάνος, που –μεταξύ μας– είναι και κούκλος. Κι εγώ αυτόν ψηφίζω…» ξεκαθαρίζει η Κινέζα καλλονή, της οποίας οι αναλογίες και το λέγειν δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους ιθύνοντες καναλιών και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της έχουν ήδη γίνει ενδιαφέρουσες προτάσεις για συμμετοχή σε εκπομπές τη νέα σεζόν.
Πηγή: youweekly.gr
Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top