ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Σήμερα σας έχω, ένα καυτό παρασκήνιο που έρχεται κατευθείαν από τις παραλίες του Άγιου Δομίνικου! Εσείς μπορεί να βλέπετε την Ειρήνη Παπαδοπούλου να κάνει τις παλαβομάρες της και δήθεν να κάνει πόλεμο στους συμπαίκτες της, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική!

Σας αποκαλύπτω λοιπόν σήμερα, μέσα από το blog μου και το Youweekly.gr ότι τελευταία γραμμή άμυνας της Παπαδοπούλου απέναντι στο bullying  των συμπαικτών της ήταν η επίθεση που είδατε χθες στις τηλεοράσεις σας που θα ολοκληρωνόταν με μία εντυπωσιακή αποχώρηση, την ώρα που θα γινόταν το γύρισμα για την αποχώρηση του παίκτη των «Διάσημων»...

Η Ειρήνη το είχε αποφασίσει και όχι μόνο αυτό. Το είχε ανακοινώσει και στα παιδιά της παραγωγής και στον ίδιο τον Τανιμανίδη. Πώς ακριβώς το είπε; «Εγώ τα βροντάω και…

… σηκώνομαι να φύγω. Εγώ δεν θα χάσω τον εαυτό μου και την ψυχική μου ισορροπία για ένα παιχνίδι. Αν ο κόσμος επιλέξει να φύγει ο Ντάνος, την ίδια στιγμή θα σηκωθώ να φύγω κι εγώ. Δεν κάθομαι στην παραλία με αυτούς τους ανθρώπους ούτε μισό δευτερόλεπτο...»

Φυσικά ο Σάκης Τανιμανίδης προσπάθησε να την μεταπείσει, όπως και όλοι οι άνθρωποι της παραγωγής. Η Ειρήνη όμως ήταν εξαιρετικά αποφασισμένη. Μάλιστα χθες κάποια στιγμή, όπως σας αποκάλυψε το Youweekly.gr, ο Χρανιώτης την έδωσε δημοσίως … Του είχε εξομολογηθεί η ίδια η Ειρήνη, μόνο σε αυτόν ότι αν πιεστεί παραπάνω θα αποχωρήσει από το Survivor.

Στον Ντάνο δεν το είχε πει μέχρι εκείνη την στιγμή, γιατί δεν ήθελε να τον φορτίσει συναισθηματικά.Ο Αγγελόπουλος το έμαθε από τον Χρανιώτη λίγο πριν ξεκινήσει το συμβούλιο! Φυσικά έπεσε με νύχια και με δόντια να την μεταπείσει και να της πει ότι και να αποχωρήσει ο ίδιος εκείνη θα πρέπει να δώσει μάχη και για τους δυο τους. Φυσικά όλα άλλαξαν όταν ο Τανιμανίδης ανακοίνωσε το όνομα του Στέλιου Χανταμπάκη για αποχώρηση. Εκεί η Ειρήνη ηρέμησε και όλοι στην παραγωγή του Survivor ανακουφίστηκαν.

Πηγή: youweekly.gr
Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top