ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Ο άσος του Άρη έκλεψε την παράσταση σε ένα από τα πιο όμορφα σημεία της Θεσσαλονίκης. Την πρόταση γάμου συμπλήρωσε ένα επικό μήνυμα με αποδέκτη τη γυναίκα που γνώρισε στα 16 χρόνια της ζωής του...

Ένα από τα πιο όμορφα σημεία της Θεσσαλονίκη διάλεξε ο γνωστός παίκτης του Άρη, Γουίλ Κάμινγκς, για να κάνει πρόταση γάμου στην αγαπημένη του: Τις Ομπρέλες του Ζογγολόπουλου στη Νέα Παραλία! Το ανακοίνωσε ο ίδιος στο λογαριασμό του στο Instagram γράφοντας τα εξής: «Όταν ήμουν 16 χρονών γνώρισα αυτή την πανέμορφη νεαρή κοπέλα που έκλεψε την καρδιά μου από την αρχή. Μέσα στα χρόνια είχαμε τα σκαμπανεβάσματά μας, όμως η αγάπη ήταν πάντα εκεί. Δεν έφυγε ποτέ. Η καρδιά μου ανήκει σε σένα και αυτό θα ισχύει για πάντα..


..
Σου είχα πει από όταν ήμασταν έφηβοι πως δεν θα με ξεφορτωθείς εύκολα. Τώρα θα σου δείξω επιτέλους πόσο σοβαρά μας βλέπω. Με κάνεις χαρούμενο με έναν τρόπο που δεν μπορεί κανείς άλλος. Σε ευχαριστώ που είσαι η καλύτερή μου φίλη και πάντοτε δίπλα μου όποτε σε χρειάζομαι. Σίγουρα έβαλε το χέρι του ο Θεός σε αυτό το love story που κανείς άλλος δεν μπορεί να καταλάβει. Είναι η ώρα μας να κατακτήσουμε τον κόσμο, με εσένα για γυναίκα μου. Σ' αγαπώ κορίτσι μου, για πάντα!
Πηγή: seleo.gr
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top