ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

«Είμαι πολύ σπάταλη. Μόλις πάρω λεφτά, δεν καταλαβαίνω για πότε εξαφανίζονται».

Στο Down Town Κύπρου και τον Αλέξανδρο Πρίφτη έδωσε συνέντευξη η Εβελίνα Παπούλια που μίλησε μεταξύ άλλων για τη σχέση της με τα χρήματα.

Η σχέση σου με τα χρήματα ποια είναι;

Καμία! Άστα, μην τα ρωτάς! Είμαι ένα τρύπιο πορτοφόλι. Είμαι πολύ σπάταλη. Μόλις πάρω λεφτά, δεν καταλαβαίνω για πότε εξαφανίζονται. Δεν πάω να ψωνίσω, δεν τα ξοδεύω σε χαζομάρες, αλλά μου φεύγουν και δεν ξέρω και πώς. Αυτά ισχύουν για μένα. Για την κόρη μου, την Αφροδίτη, μαζεύω χρήματα. Εξασφαλίζω το παιδί μου. Αλλά για εμένα, δεν έχω τίποτα. Κι αν θεωρεί κάποιος ότι «αυτή μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, έχει λεφτά», σε πληροφορώ ότι δεν έχω κάτι. Ούτε ένα ευρώ. Το κομμάτι του παιδιού είναι διαφορετικό – πάντα ήταν.

Παραμένεις οξύθυμη και νευρική;

Παρορμητική θα με χαρακτήριζα. Αν ήμουν ζώο θα ήμουν γάτα. Είμαι cool κι αν με ενοχλήσει κάποιος θα βγάλω νύχια (γελάει).
Όλος αυτός ο δυναμισμός που βγάζεις δεν απωθεί τους άντρες;

Ανάλογα για ποιους άντρες μιλάμε. Νομίζω πως όχι. Ίσα-ίσα το θεωρούν και πιο σέξι από το να είσαι γατούλα. Όλοι εκτιμούν τον δυναμισμό μιας γυναίκας. Χωρίς να σημαίνει ότι τον άντρα τον ευνουχίζεις. Μιλάμε για το τι γοητεύει κάποιον. Ευτυχώς, είμαστε όλοι διαφορετικοί.

Έχεις σχέση αρκετό καιρό. Τι είναι αυτό που σε κάνει να μη βαριέσαι και να μην πέφτεις στη ρουτίνα;

Καταρχήν, δουλεύω επτά μέρες την εβδομάδα. Οπότε δεν υπάρχει άπλετος χρόνος. Σε μία σχέση υπάρχουν διακυμάνσεις. Μπορεί να βαρεθείς, να πέσεις, να ξαναερωτευτείς από την αρχή τον άνθρωπό σου. Το βασικότερο είναι να μη χαθεί η εκτίμηση και ο θαυμασμός. Μόνο τότε διαλύονται όλα. Έχει τύχει να χωρίσω, γιατί σταμάτησα να θαυμάζω τον άλλον ή επειδή έπαψα να τον εκτιμώ. Όχι σε όλα τα κομμάτια της ζωής του, μέσα στη σχέση. Αν δεν εκτιμάς ή δεν σου κάνει ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει ο άλλος, τότε τελειώνει.

Πηγή: zappit.gr
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top