ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Όσα δήλωσαν στην κάμερα οι δύο παίκτες

Μπορεί στο συμβούλιο να φάνηκε ότι έχει λήξει, αλλά τελικά αν κρίνει κανείς από τις εκατέρωθεν δηλώσεις του κάθε ενός στην κάμερα, η κόντρα ανάμεσα στον Στέλιο Χανταμπάκη και τον Γιώργο Αγγελόπουλο καλά κρατεί.
Όπως προβλήθηκε στο σημερινό επεισόδιο, αν και είχε φανεί ότι οι δύο άντρες τα είχαν βρει, στις «μεμονωμένες» δηλώσεις που έκαναν, φάνηκε από την πλευρά του Αγγελόπουλου ότι δεν  έχει λήξει η υπόθεση.
«Ζήτησα συγγνώμη από τον Γιώργο γιατί προσωπικά θέλω να καταλάβει ότι δεν έχω κάτι μαζί του. Λάθος μου που ειρωνεύτηκα, ανέλαβα το μερίδιο της ευθύνης μου. Ο Γιώργος μου ζήτησε αφού του το ζήτησε ο Λάμπρος, θεωρώ πως αν έχει καταλάβει τη σοβαρότητα του λόγου του, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε. Αν ήταν επειδή το ζήτησε ο Λάμπρος, αυτό θα φανεί όταν κάνουμε μια κουβέντα μόνοι μας», είπε αρχικά ο Στέλιος Χανταμπάκης.

Όσο για το τι είπε ο Γιώργος Αγγελόπουλος; «Δεν ξέρω, γιατί ζήτησα συγγνώμη από τον Στέλιο. Να σας πω ότι ζήτησα συγγνώμη γιατί δεν ήθελα να φανώ αγενής μπροστά στον Λάμπρο; Δεν πηγαίνει κάπου στοχευμένα το συγγνώμη, νομίζω ότι τα πράγματα μιλούν από μόνα τους. Δεν το έκανα γιατί αισθάνομαι ότι φταίω κάπου», εξήγησε.
Θέση για τον καβγά πήρε και ο Γιάννης Σπαλιάρας, που εκτίμησε ότι «το θέμα δεν έχει τελειώσει» και αποκάλυψε ότι η κουβέντα συνεχίστηκε στην αναχώρηση από το συμβούλιο, με κάποιους να υποστηρίζουν πως ο Στέλιος είχε μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης!

loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top