ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
«Ποτέ μην κλέβεις τον άντρα μιας άλλης. Αν απάτησε με σένα, θα απατήσει και εσένα.» είχε πει σε δήλωσή της η...

Αμερικανίδα τηλεπαρουσιάστρια Oprah Winfrey. Εάν η απιστία, σου «χτυπήσει την πόρτα» αλήθεια, πώς θα το χειριστείς; Συγχώρεση ή χωρισμός είναι η λύση;

Διαβάστε την ιστορία που μας έστειλε αναγνώστρια.
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Όλες μας το απευχόμαστε, το εξορκίζουμε, δεν το βλέπουμε, δεν θέλουμε να το πιστέψουμε ότι θα συμβεί μέχρι να εισβάλει στο σπίτι σου.

Μαθαίνεις την απιστία του συντρόφου σου και πρέπει να διαχειριστείς την κατάσταση.
Έτσι και στη δική μου περίπτωση, που τη σχέση εμπιστοσύνης την είχα ανεβάσει πολύ ψηλά και αναπόφευκτα η πτώση ήταν απότομη και τεράστια. Στην αρχή δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω. Ήταν έντονο σοκ. Ένας εφιάλτης.

Γιατί σε μένα; Τι έκανα λάθος; Πώς και δεν το είχα αντιληφθεί;

Τα συναισθήματα εκδίκησης, απογοήτευσης πόνου, θυμού, οργής με είχαν κυριεύσει. Η επιθετικότητα σε κάθε λέξη απέναντι στον σύντροφό μου.
Αναμφίβολα οι πρώτες σκέψεις ήταν γύρω από το σεξ. Εικόνες με τον άπιστο και το τρίτο πρόσωπο διαδεχόταν η μία την άλλη. Ερωτικές σκηνές με τον σύντροφό μου στην αγκαλιά της άλλης με τρέλαιναν. Δεν μπορούσα να το αντέξω.
Βέβαια, αυτός που δεν παραδέχτηκε ποτέ τίποτα, προσπαθούσε με «συμπεριφορές συγνώμης» όπως εγώ το αντιλαμβανόμουν, να με συνεφέρει. Διέκρινα έντονο άγχος και φόβο από μέρους το για την πορεία της σχέσης μας και ενοχές για τα προβλήματα και τον πόνο που μου είχε προκαλέσει.
Κι είχα το δίλημμα.

Να μείνω ή να φύγω; Η φιλοσοφία της ζωής μου: «Σε περίπτωση απιστίας φεύγεις με ελαφρά πηδηματάκια». Όμως έμεινα...

Μετά το πρώτο σοκ, μάζεψα τα συντρίμμια μου και προσπάθησα να ανασυνταχτώ, να το εκλογικεύσω. Είναι ικανή η απιστία να γκρεμίσει τη ζωή σου γύρω από τη σχέση σου; Αν αγαπάς κάποιον, αν είσαι ερωτευμένη μένεις στη σχέση. Συγχωρείς, επιμένεις. Βέβαια είναι δύσκολη κατάσταση αναμφίβολα.

Από τη μία έχω να διαχειριστώ καταιγισμό συναισθημάτων πόνου, απογοήτευσης, θυμού και από την άλλη τα αισθήματα αγάπης και του έρωτα. Η ζυγαριά τείνει προς την πλευρά της αγάπης. Σε αυτό βέβαια συμβάλλει και η συμπεριφορά του συντρόφου μου, που προσπαθεί να χτίσει ξανά την εμπιστοσύνη, την συναισθηματική και σεξουαλική οικειότητα.
Δεν είναι καθόλου εύκολο. Πολλές φορές το εξάμηνο που πέρασε έχω υποτροπιάσει. Με κατακλύζουν πάλι τα αρνητικά συναισθήματα, αλλά επανέρχομαι.
Δεν γνωρίζω το μέλλον της σχέσης μας. Ξέρω όμως ότι θα προσπαθήσω.

Αν ταυτιστήκατε με την παραπάνω ιστορία διαβάστε για να ενημερωθείτε:
Ο μαρτυριάρης ιός της απιστίας
Σε αυτή την περίπτωση ο ιός HPV “άνοιξε τα μάτια” της απατημένης συζύγου!
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top