ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Γιώργος Μαυρίδης-Σάκης Τανιμανίδης! 


Πόσες φορές έχετε διαβάσει τον τελευταίο καιρό για τη σχέση των δύο αυτών ανθρώπων; Είναι τελικά φίλοι, δεν είναι; Ένα άλυτο μυστήριο…
Τη λύση στο φλέγον αυτό ζήτημα ήρθε να δώσει ο Γιώργος Μαυρίδης μέσα από την εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω»! 
Ο «φίλος» λοιπόν του Σάκη πέταξε κάτι καρφιά σαν πρόκες, μπηχτές μεγατόνων: «Όταν τελείωσε το World Party το κανάλι μου έκανε δυο-τρεις προτάσεις! 

Τους είπα ότι δεν θέλω να κάνω κάτι που δεν ταιριάζει με την αισθητική μου!

Ταξίδεψα όλο τον κόσμο τέσσερα χρόνια για να γυρίσω πίσω και να παρουσιάσω ανθρώπους να μαλώνουν μεταξύ τους για τα λεφτά και ένα πιάτο φαΐ; Εγώ δεν μπορώ να το κάνω…Είναι δουλειά, αλλά τα ιδανικά και την τιμή μου δεν τα ξεπουλώ όσα λεφτά και να μου δώσουν», δήλωσε χαρακτηριστικά και σαν να άκουσα τις βόμβες να σκάνε δίπλα από τα αυτιά μου!

Δείτε όσα δήλωσε στο παρακάτω βίντεο:
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top