ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η Ελισάβετ Δοβλιατίδου μετά την αποχώρηση της από το Survivor περιέγραψε τα πάντα που δεν γνωρίζαμε...

Ωστόσο αυτό που έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η αποκάλυψη για τον πραγματικό λόγο που έδιωξαν τον Αγγελόπουλο από την ομάδα των «Μαχητών» και τον άγνωστο καυγά που δεν έμαθε κανείς...

-Το δικό σου φαβορί;

«Έχω δηλώσει ξανά ότι ο Αγγελόπουλος είναι πολύ δυνατός, εγώ δεν τον ψήφισα να φύγει. Το θεωρώ τεράστιο λάθος και έναν από τους λόγους που ξενέρωσα με την ομάδα είναι το ότι όταν ψήφισαν Αγγελόπουλο, εγώ δεν το γνώριζα, παρότι θεωρούμασταν ομάδα. Η ομάδα τα συζητάει όλα, πώς γίνεται εγώ να ψηφίσω κάποιον άλλο και σχεδόν οι μισοί να τον έχουν ψηφίσει; Σίγουρα αυτό είχε συζητηθεί μεταξύ τους» τόνισε στο 7 Μέρες TV.

-Γιατί, όμως;

«Γιατί είχε συμβεί κάτι στο ξενοδοχείο πριν το παιχνίδι και κάποια άτομα τα οποία ήταν πολύ δεμένα μεταξύ τους τον παρεξήγησαν -έχεις καταλάβει ποιοι (εκτός από την Ελένη, τον Δημήτρη, εμένα και τον Αγγελόπουλο). Ήταν προφανές ότι όλοι μεταξύ τους προτίμησαν να τον διώξουν. Από τη δική μας ομάδα τώρα, φαβορί θεωρώ τον Μάριο.»
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top