ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Μία απίστευτη περιπέτεια είχε ,σήμερα το πρωί, μία Κρητικοπούλα στο αεροδρόμιο Schönefeld  του Βερολίνου όταν στον έλεγχο του αεροδρομίου πέρασαν το ρολόι της …για βόμβα!

Η νεαρή κοπέλα ταξίδευε με προορισμό την Κρήτη ωστόσο ποτέ δεν περίμενε αυτό που θα εξελισσόταν κατά τον έλεγχο πριν την πτήση.

«Εκεί που περνούσα από τον έλεγχο, «πάγωσε» η διαδικασία και σταμάτησε να περνάει ο κόσμος. Τους ρώτησα τι έγινε και μου είπαν οτι βρήκαν κάτι ύποπτο και δεν μου έδιναν τα πράγματα μου!», είπε η 28χρονη.

«Έχετε κάτι περίεργο στη βαλίτσα, μου είπαν και πρέπει να καλέσουμε την αστυνομία!»

«Τι έχετε στην τσάντα;» , ρώτησαν. «Και τους απάντησα πως είχα το tablet, φορτιστές , το κινητό και το ρολόι μου!»

«Η κοπέλα στον έλεγχο έβγαλε ένα – ένα τα πράγματα από τη βαλίτσα και τα έπιανε από την άκρη λες και ήταν έτοιμα να εκραγούν!», περιγράφει η ίδια γελώντας.

Ύστερα από αρκετή ταλαιπωρία αποδείχτηκε πως ο εκρηκτικός μηχανισμός που νόμιζαν πως είχε στη βαλίτσα ήταν ένα …smart watch!

Τελικά, η κοπέλα επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο και έχει να θυμάται μόνο την απίστευτη περιπέτεια που πέρασε!

Πηγή: cretalive.gr
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top