ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
Η Έφη Σαρρή χωρίς makeup αστειεύεται με την ηλικία της στο Σπίτι μου σπιτάκι μου και προκαλεί απορίες με τις δηλώσεις της!



Η Έφη Σαρρή προκαλεί με τις δηλώσεις της στο Σπίτι μου σπιτάκι μου. Μιλά για τις οικονομίες που έχει κάνει τα χρόνια της δουλειάς και αποκαλύπτει πως τα πιο ακριβά ρούχα που έχει ήταν αυτά που φορούσε στα μαγαζιά.

«Τα πιο ακριβά ρούχα που έχω στην ντουλάπα μου είναι αυτά της δουλειάς. Έχω δώσει και 7.000-8.000 ευρώ»

Η τραγουδίστρια εκμυστηρεύεται ακόμα, πως θα ήθελε να μπορεί να παίζει στο καζίνο, όπως στο παρελθόν…«Θα ήθελα να έχω λεφτά και να παίζω στο καζίνο αλλά δεν το κάνω. Μου άρεσε να παίζω, αλλά δεν εθισμό. Έχει τύχει να χάσω 3.000-4.000. Δεν έκλαιγα, αλλά είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ.»

Η Έφη Σαρρή δηλώνει πως δεν έχει κάνει τίποτα στο πρόσωπο της, δεν αποκαλύπτει την ηλικία της, αλλά σκέφτεται πως το ελιξήριο της νεότητας ίσως είναι η αποχή από το σεξ!

«Δεν έχω κάνει ούτε μπότοξ. Δεν το βλέπεις το μέτωπο μου που είναι μέσα στις ρυτίδες. Δεν φοράω ούτε κρέμα μη σου πω κι αυτή τη στιγμή που σου μιλάω δεν έχω βάλει ούτε makeup.»

«Δεν λέω την ηλικία μου. Τρελή είμαι;» λέει η τραγουδίστρια ενώ αστειευόμενη στη συνέχεια αναφέρει «Είμαι 85».

«Βεβαίως και υπήρξαν περίοδοι που δεν είχα ερωτικό σύντροφο. Για 15 χρόνια. Ήμουν 15 χρόνια χωρίς σεξ. Τι παθαίνει ο άνθρωπος αν είναι χωρίς σεξ ο άνθρωπος; Εμένα μου έχει τύχει. Σας το συνιστώ. Μήπως τελικά αυτό είναι το ελιξήριο; Δεν ξέρεις» είπε η Έφη Σαρρή και οι παρουσιαστές δεν μπορούσαν να το πιστέψουν βλέποντας το βίντεο που είχε ετοιμάσει ο Γιάννης Πουλόπουλος.

Πηγή: zappit.gr
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top