ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
Πασίγνωστη Ελληνίδα αποκαλύπτει…



Συνέντευξη στην εκπομπή “Έτοιμο το πρωινό” παραχώρησε η Κατερίνα Παπακώστα, η οποία αναφέρθηκε στην εποχή που ήταν φοιτήτρια και έμεινε έγκυος.

«Τα παιδιά μου τα έκανα πάρα πολύ μικρή. Όταν γεννήθηκε ο Κωνσταντίνος ήμουν φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο. Σίγουρα είχα τη βοήθεια της μαμάς μου, να τελειώσω τις σπουδές μου, να ανοίξω το δικηγορικό μου γραφείο, ο μπαμπάς έτρεχε, κρατούσε το δικηγορικό γραφείο κοκ. Εικόνες πάρα πολύ γνωστές στην ελληνική κοινωνία. Όταν έμαθαν οι γονείς μου ότι είμαι έγκυος έγινε χαμός. Η μαμά μου έκλαιγε, η πεθερά μου χαιρόταν», είπε η Κατερίνα Παπακώστα.

Πηγή: zappit.gr
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top