ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Κ.Στεφανίδη: «Στόχος μου είναι ακόμα καλύτερες επιδόσεις»

Έχοντας πλέον πατήσει το πόδι της στην Ελλάδα η Κατερίνα Στεφανίδη απολαμβάνει την επιτυχία της κατάκτησης του χρυσού μεταλλίου. Σήμερα, μαζί με την υπόλοιπη ελληνική αποστολή, βρέθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο. Από εκεί μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και στον Κώστα Χατζηδημητρίου για την επιτυχία της:
«Αυτό που θα θυμάμαι για πάντα θα είναι η βουτιά του άνδρα μου. Είμαστε χαρούμενοι. Δεν έχω συνειδητοποιήσει τι έχει γίνει. Είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι. Είναι μεγάλη μας τιμή να είμαστε εδώ, και μεγαλύτερη που είμαστε εδώ όλοι σαν ομάδα. Είναι κάτι που μας κάνει πολύ χαρούμενους», ανέφερε η χρυσή ολυμπιονίκης μας και κατέληξε σχετικά με την προσπάθεια να ξεπεράσει το ρεκόρ της Ισινμπάγεβα.
«Έχω κάνει άλμα 4,90, έχω σταθερότητα το τελευταίο χρονικό διάστημα με άλματα πάνω από 4,80. Έχω βελτιώσει τις επιδόσεις μου και το σώμα μου και εάν συνεχίσω τη δουλειά, γιατί είμαι μικρή ακόμη, μπορώ να έχω καλύτερες επιδόσεις».
Πηγή: sport-fm.gr
Πηγή: www.defencenet.grTο διαβάσαμε εδώ
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top