ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Ο γιατρός του Μπάρκουλη για τις τελευταίες στιγμές στο νοσοκομείοΗ απώλεια του Ανδρέα Μπάρκουλη έχει συγκλονίσει τον καλλιτεχνικό κόσμο, αλλά και όλη την Ελλάδα. Ο αγαπημένος ηθοποιός “έφυγε” από τη ζωή σήμερα το μεσημέρι και πολλοί είναι αυτοί που ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν ότι ο Ανδρέας Μπάρκουλης δεν είναι πια μαζί μας.

Ο γιατρός του ηθοποιού, ο Ιωάννης Ιωαννίδης, μίλησε στο Star και ανέφερε ότι το πρωί είχε συνομιλήσει μαζί του και μάλιστα ο ηθοποιός σιγοτραγουδούσε. «Το πρωί μιλούσαμε και μου σιγοτραγουδούσε και το τραγούδι “Αχ χελιδονάκι”. Αλλά το μεσημεράκι έκανε ανακοπή και στη 1 και μισή μας άφησε ο Ανδρέας», είπε ο γιατρός.
Το σπαρακτικό μήνυμα του γιου του Μπάρκουλη
Λίγες ώρες μετά την απώλεια του γόη του ελληνικού κινηματογράφου, ο γιος του, Νίκος, τον αποχαιρέτησε με μία οικογενειακή φωτο και το παρακάτω μήνυμα στην προσωπική του σελίδα στο facebook το οποίο ραγίζει καρδιές.
«Άγγελε μου σ’ αγαπάω. Να προσέχεις εκεί που είσαι.  Μου λείπεις. Θα μείνω δυνατός για να τους αποδείξω ότι θα ζεις για πάντα μέσα από εμένα. Έφτιαξες πολιτισμό και ιστορία στον ελληνικό κινηματογράφο. Σ’ αγαπάω να προσέχεις άγγελέ μου» έγραψε ο μικρούλης χαρακτηριστικά.
innikosb_300468278.jpg
Η σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη τον αποχαιρέτησε με ένα συγκινητικό μήνυμα στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook.
Θλίψη σε όλη την Ελλάδα σκόρπισε η είδηση του θανάτου του Ανδρέα Μπάρκουλη. Ο δημοφιλής ηθοποιός, μετά από χρόνια περιπέτεια με την υγεία του, “έφυγε” σήμερα από τη ζωή στα 80 του χρόνια. Η σύζυγός του, Μαίρη Μπάρκουλη, που στάθηκε “βράχος” δίπλα του όλα αυτά τα χρόνια, τον αποχαιρέτησε με ένα συγκινητικό μήνυμα στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook.
«Καλό ταξίδι αγάπη μου….καλή αντάμωση ψυχή μου….έφυγες μέσα στο φως….μέσα στην αγάπη…χάιδεψες το χέρι του αδελφού σου….τέσσερις ανάσες…..και….ΤΕΛΟΣ», έγραψε η Μαίρη Μπάρκουλη και το συνόδευσε με το τραγούδι “Άδεια μου αγκαλιά” της Ελευθερίας Αρβανιτάκη.
inmairi_312923911.jpg

Πηγή: www.madata.gr/Tο διαβάσαμε εδώ
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top