ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
Βρισκόταν στην παραλία μαζί με την παρέα του και ξαφνικά πάγωσε - Αυτή η επίθεση έμελλε να σημαδέψει τη ζωή του...

Ένας μεγαλύτερος μια μέρα του έβγαλε μαχαίρι στην παραλία στο Έλλη, χωρίς αφορμή. Ο Τάσος Ζάγκος, 15 ετών τότε μπροστά στο μαχαίρι ήταν ανίσχυρος και αποφάσισε να γίνει ισχυρός! Ξεκίνησε πολεμικές τέχνες, διατροφή και έφτιαξε το σώμα του με γυμναστική στο σπίτι, μόνος του, χωρίς χρήματα και χωρίς εξοπλισμό! Τελειόφοιτος της ΑΣΟΕΕ σήμερα, ψύχραιμος και κατασταλαγμένος έφτιαξε το δικό του site που ακολουθούν ήδη εκατοντάδες νέοι στη Ρόδο και αλλού. Απαντά στις ερωτήσεις τους, δίνει κατευθύνσεις και θέτει προτεραιότητες. Γιατί κάποιος που τα κατάφερε είναι πάντα ένα καλό πρότυπο. ''Μέχρι 14 χρονών δεν είχα κάνει καθόλου γυμναστική. Από τα 15 ξεκίνησα Kick boxing, κι έκανα μέχρι τα 19 μου. Αρχικά το έκανα για λόγους αυτοάμυνας, με αφορμή ένα περιστατικό με μαχαίρι που μου συνέβη σε παραλία της Ρόδου, στα 15 μου. Χωρίς κανένα λόγο ένας μεγαλύτερος από μένα σε ηλικία στην παραλία «Έλλη», μου έβγαλε μαχαίρι για τσαμπουκά. Ένιωσα ευάλωτος, κι αυτό με οδήγησε στο να ψαχτώ στη συνέχεια ώστε να ενισχύσω την άμυνά μου'' λέει αρχικά και συνεχίζει...

''Ένα παιδί που δεν έχει αυτοπεποίθηση, κι εκείνη τη στιγμή δεν βρίσκει τη δύναμη ψυχής για να το αποτρέψει ή δεν έχει τη σωματική δύναμη, βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. Κι αυτό το περιστατικό είναι πιθανόν να του δημιουργήσει τραύματα ψυχολογικά και στη μετέπειτα ζωή του. Εγώ εκείνη τη στιγμή το αντιμετώπισα πολύ ταπεινά. Αναγνώρισα ότι είμαι αδύναμος. Ήξερα ότι δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Μετά απ΄ αυτό που μου συνέβη όμως σκέφτηκα ότι πρέπει να κάνω κάτι, ν΄ αλλάξω τη ζωή μου, δεν μπορούσα να συνεχίσω να έχω αυτή την έλλειψη σωματικής και ψυχικής δύναμης. Η λύση που έδωσα εγώ σ΄ αυτό που μου συνέβη ήταν να ψαχτώ δειλά-δειλά σε θέματα αυτοάμυνας και τότε αυτό που θεώρησα ότι είναι το καλύτερο που μπορούσα να κάνω ήταν το Kick boxing''.

Πηγή: rodiaki.gr
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top