ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Σε πρωινή εκπομπή μίλησε η Νένα Χρονοπούλου, όπου αναφέρθηκε στον γιο της, σχολίασε τις δηλώσεις του Δημήτρη Κολλάτου και τόνισε πως το μεγαλύτερο βάρος της είναι το που θα μείνει το παιδί της, αν η ίδια “φύγει”.



Δημήτρης Κολλάτος: «Θα έφτανα στο σημείο να σκοτώσω τον αυτιστικό γιο μου»

«Το παιδί μου δεν το θεωρώ παιδί με ειδικές ανάγκες, το παιδί μου το θεωρώ το παιδί μου και έγινα καλύτερος άνθρωπος μέσα από τον Χρήστο. Το μεγαλύτερό μου βάρος, αλλά και όλων των γονιών, είναι για το που θα μείνει αυτό το παιδί αν “φύγω” γιατί όσο ζω και είμαι γερή είναι εκεί που πρέπει και με την φροντίδα που πρέπει. Τον καταλαβαίνω απόλυτα τον κ. Κολλάτο, αλλά δεν ξέρω αν συμφωνώ μαζί του, δεν έχω τη δύναμη να το κάνω. Έχω ένα πλάσμα δίπλα μου, έναν πραγματικό βράχο, έναν άντρα που μακάρι να βρουν όλες οι γυναίκες ένα στήριγμα σαν αυτό που έχω βρει εγώ».
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top