ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Σπυροπούλου: «Στα προσωπικά μου κλείνομαι και με σύμμαχο τον χρόνο περιμένω να περάσει»H Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έχει την προσωπική της ζωή την έχεις σε δεύτερη μοίρα…

« Κακά τα ψέματα, είναι σε δεύτερη μοίρα γιατί κάνω focus στη δουλειά μου. Αν δεν χτίσω τώρα σε αυτόν τον τομέα, πώς θα εξελιχθώ; Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν είμαι συντροφικός άνθρωπος ή ότι δεν με απασχολεί η οικογένεια. Καλό είναι να υπάρχει ισορροπία. Σίγουρα θέλω να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια, αλλά αυτά είναι τυχερά» τόνισε στο Πρώτο θέμα.

- Δηλαδή θέλεις να κάνεις οικογένεια και παιδιά;

«Ασφαλώς. Έτσι έχω μεγαλώσει, σε μια δεμένη οικογένεια. Φυσικά, αυτό προϋποθέτει και τις κατάλληλες συνθήκες. Δεν θα ήθελα να κάνω παιδί απλά, αλλά να δημιουργήσω μία οικογένεια. Υπήρξαν κάποιες φορές που ο γάμος πέρασε ξυστά από τη ζωή μου, αλλά ένιωσα ότι δεν ήταν καρμική η σχέση. Κι εγώ βασίζομαι στη διαίσθησή μου. Δεν μου αρέσει η μετριότητα. Θα μπορούσες να με πεις και άνθρωπο των άκρων. Ή όλα ή τίποτα».

- Εχεις πληγωθεί από έρωτα;

«Πάρα πολύ, αλλά είμαι εγωίστρια για να το εκδηλώσω. Μπορεί να μην το έχει μάθει ποτέ. Μπορεί ως χαρακτήρας να είμαι εξωστρεφής, αλλά στα προσωπικά μου κλείνομαι και με σύμμαχο τον χρόνο περιμένω να περάσει. Είτε σε μία βδομάδα, είτε σε έναν χρόνο.»

Πηγή: gossip-tv.gr
loading...
 
Top